---------------------------------
Tidigare: Jag kunde inte fatta att jag hade världens bästa pojkvän och då menar jag bästa. Jag pussade honom på pannan och somnade.
••••••••••••••••••••••••••••••••••
Kapitel 9.
Jag vaknade mitt i natten av att mobilen vibrerade.
Det var ett sms från någon anonym.
Det stod:
ifall du inte gör slut med Felix kommer det som hände att hända igen och jag kommer aldrig att släppa dig så du vet // Gustaf
Jag fick tårar i ögonen och kunde inte hålla mig så jah släppte ut allt. Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag kände mig inte trygg på de sättet som jag va innan allt hände.
När Felix hörde att jag grät så vaknade han. Han tände lampan som var på nattduksbordet och satte sig upp. Han bad mig att sätta mig upp. Ja gjorde de
- varför gråter du gumman? Sa han med sin trötta och utslitna röst.
- k-kolla här sa jag och visade smset jag fick av Gustaf.
Felix kollade smset, efter de så gav han mig en kram och en puss på pannan. Han förstod precis varför jag var ledsen nu.
- jag känner mig rädd, för tänk ifall det händer igen.
- älskling, snälla lita på mig, inget kommer att hända dig.
Jag blev tyst och gav han en kyss. Jag blev varm i hela kroppen och kände mig lite lugnare efter kyssen så jag kunde somna om.
~ 3 timmar senare~
Jag vaknade av att veckarklockan ringde.
Oj just fan vi ska ju åka till L.A idag
Jag gick upp ur sängen och gick in i badrummet.
Jag borstade tänderna, sminkade mig och plattade håret.
Sedan satt jah på mig mina töjbara tighta svarta byxor och min grå stickade tröja som jag fick från Felix.
Jag tänkte på vad som hade hänt de senaste två veckorna. Och dem här veckorna har gått som vågor faktiskt.
Jag gick in till Felix, han hade packat färdigt och var påklädd. Han hade ett par jeans och en grå tröja jag gav honom.
Felix ringde daff och sa att vi var redo för att åka. Daff sa att han kom om 10 min. Felix sa okej och la på. Efter de gick vi ner till köket och tog ett glas juice i var. Sen tog vi på oss skorna och jackorna till sist tog vi resväskorna och gick ut ur dörren och där var daff i den svarta Hondan och väntade på oss, killarna satt också där i. Det var en stor bil. Vi satte oss i den och daff körde till flygplatsen.
YOU ARE READING
Smile or cry (felix)
FanfictionLilly träffar hennes drömkille, Felix sandman från the fooo och dem blir kära. Men vad händer sen. Ifall du vill veta så läs gärna. Betyder sjukt mycket. Varning sexuella scener. 13 årsgräns