Del 14

818 6 0
                                    

Tidigare:
-och jag älskar dig mest av allt sa han och gav mig en kyss.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Kapitel 14

Efter kyssen så la jag mig bredvid honom och la handen runt hans nacke.
Han pussade mig på kinden och vände sig om. Jag smekte honom på ryggen och han rös till och skrattade. Jag skrattade.

- god natt nu älskling sa jag.

Och somnade.
När jag hade vaknat så låg inte Felix bredvid mig.
Det var konstigt tänkte jag för mig själv, jag gick upp och gick in till badrummet, jag tog en snabbdusch och sminkade mig som vanligt och tog på mig mina jeansfärgade shorts och ett vitt linne på de så platta jag håret lite snabbt och borstade igenom de. Sen så satt jag på mig min skinnjacka och gick ut ur rummet. Jah tog hissen ner till receptionen. Jag kände för att ta en runda runt stan. Jag kollade runt i affärer. Efter ett tag bestämde jag mig för att ringa Felix. Han svarade inte. Jag ringde igen och han svarade.

- ah hej!

- hej, vart är du?

- jag är på starbucks med killarna och köper frukost, vart är du ?

- jag är nära starbucks, ska jag komma ?

- Ehh, visst sa han lite tveksamt.

- okej sa jag och la på

Jag gick in på starbucks och såg enis, Omar och ogge sitta där men inte Felix. Jag gick emot dem och kollade efter Felix. Och där stod han med en annan tjej, dem stod och kysste varandra, såg nästan ut som om dem hånglade. Jag fick tårar i ögonen och sprang därifrån.

Jag sprang tillbaka till hotellet och gick in till rummet och tog händerna över ansiktet. Och skrek och grät.

Jag gick in till badrummet och tog ett rakblad och skärde mig på mina gamla sår från förut. Ja jag går igenom en depretiton. Jag lät blodet rinna samtidigt jag grät. Det kanske lät lite töntigt att skära sig för en kille men inte vilken kille som helst utan Felix sandman, en kille man inte kan släppa, en kille man måste vara med för att kunna vara glad. Jah mådde inge bra. Jag satte på mig mjukiskläder och pluggade in lurarna i öronen, och försökte somna.

Smile or cry (felix)Where stories live. Discover now