Tidigare:
Felix kollade på mig med stora ledsna ögon. Jag satte mig upp så jag kunde sitta i hans knä.
- vem är det då rå?
••••••••••••••••••••••••••••••••••
Kapitel 2
- det är Gustaf.. Sa jag och la händerna inför ansiktet och försökte täcka mina tårar men dem bara rann och rann.
Jag visste inte vad jag skulle göra.
Felix tröstade mig, han gav mig en kyss.
- men vänta hade inte vi sex för 6 månader sen ?
Jag slutade gråta och försökte tänka tillbaka.
- joo.
Vi gick tillbaka till tanten i glasögon och frågade ifall hon kunde skriva ut papper på den som var pappan och hon sa okej. Hon sa också att hon skulle skicka hem det till min adress och de och jag nickade glatt. Sedan gick vi hem till Felix. Vi gick in på hans rum och la oss i sängen. Vi somnade. Felix pussade mig i nacken. Det kändes bra.
Efter ett tag så vaknade jag av att mobilen ringde. Det var pappa.
Jag svarade
- KOM HEM NU!! Skrek han in telefonen.
- okej, okej sa jag för att lugna ner han.
Felix vaknade också av att mobilen ringde. Jag gav honom en kyss och en kram och sa att jag måste gå. Han sa ok och besvarade kyssen och kramen.
När jag gick ut så gick inte bussen den tiden. Så jag var tvungen att ta skogsvägen. Den jobbiga vägen. Jag gick igenom skogen. Efter halva biten hörde jag steg bakom mig. Jag började springa. Och precis när jah kom ut så tog ngn tag i min arm. Och drog mig intill sig.
ESTÁS LEYENDO
Smile or cry (felix)
FanficLilly träffar hennes drömkille, Felix sandman från the fooo och dem blir kära. Men vad händer sen. Ifall du vill veta så läs gärna. Betyder sjukt mycket. Varning sexuella scener. 13 årsgräns