Tidigare:
Jag kollade bak för att jag hörde ett ljud och där stod Felix med tårar i ögonen. Shit ..
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Kapitel 13
Jag såg hur ledsen han var. Jag tappade chokladasken och Felix gick iväg. Jag sprang efter honom. Han gick mot utgången. Jag skrek.
- vänta Felix, jag kan förklara.
Han stannade och kollade på mig.
Jag gick fram mot han och drog honom mot en bänk. Jag berättade.
- Omar kom och kysste mig och jag ville inte göra honom sårad genom att säga sluta.
- så du skulle såra mig, din pojkvän?!
Sa han och släppte en tår.
- ja visste inte vad jag skulle göra. Jag ville inte såra ngn av er snälla förstå mig.
- jag förstår precis, du gillar Omar nu. Bäst att jah släpper det här och går vidare. Sa han.
- Felix. Nej jag älskar dig och kommer alltid att göra men ibland känns det bara inte som om du inte älskar mig även fast du säger de.
- Nej men vad bra för jag gör inte de längre, jag börjar redan gå vidare. Sa han och gick därifrån.
Jag satt där med händerna framför ansiktet och bara lät alla tårar och känslor rinna.
Efter ett tag bestämde jag mig för att gå och snacka med enis. Han var den ända som skulle förstå mig. Och det gjorde han. Han tröstade mig och han sa att han skulle prata med Felix och Omar. Sa han och gav mig en varm kram.
Jag visste att det här skulle hända, jag visste det.
Jag gick till rummet och låste upp, och där låg han på sängen helt utsliten och gråtfärdig. Han kollade upp och såg på mig med sina ögon, dem var alldeles röda efter allt gråt. Han började gråta ännu mer.
Jag gick fram till honom och satte mig bredvid.
- jag måste åka sa jag.
- va ? Sa han och började gråta mer
- jag klarar inte av att se dig så ledsen och jag ville inte att det skulle bli såhär även fast jag var redo på att detta skulle hända, därför köpte jag den här till dig sa jag och tog upp en klocka och chokladasken.
Han blev förvånad och öppnade de. Han blev jätte glad och gav mig en kram. Jag viskade i hans öra.
- Förlåt, jag älskar dig
- det är lugnt men gör inte om de.
- nej rå jag lovar, jag älskar dig mest av allt
- och jag älskar dig mest av allt sa han och gav mig en kyss.
YOU ARE READING
Smile or cry (felix)
FanfictionLilly träffar hennes drömkille, Felix sandman från the fooo och dem blir kära. Men vad händer sen. Ifall du vill veta så läs gärna. Betyder sjukt mycket. Varning sexuella scener. 13 årsgräns