------------------------------------
Tidigare:
Felix perspektiv~
Jag vaknade av skratt från sätet framför mig. Det var Lilly och Omar.
Jag vart lite arg för ja men ändå så förstod jag. Jag såg att Lilly kom tillbaka så jag låtsades sova. Hon gav mig en puss. Jag besvarade den. Och öppnade ögonen.
Efter det så var vi framme i L.A
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Kapitel 11
~Lillys perspektiv~
När vi var framme så gick vi ut ur flygplanet och gick och tog väskorna. Det var varmt.. Som in i helvete.
Jag tog tag i Felix hand och vi gick till taxin som skulle skjutsa oss till hotellet.
När vi var framme gick vi till restitutionen och checka in.
- daff sa att han beställde 3 hytter
Jag och Felix ville sova i samma rum sa vi till daff och han sa att han hade redan listat ut de och blinka med ena ögat. Jag och Felix tog nyckeln och tig hissen upp till fjärde våningen. Vi gick in i hotell rummet. Det fanns en stor säng, en platt tv som var fast på väggen, ett stort badrum med ett bubbelbadkar, ett litet mini kök och en stor garderob. Jag la in hela resväskan i garderoben och la mig på sängen och kolla mobilen. Felix tog min mobil och la den i hans bakficka.
- nej, vad gör du ?
- du får inte använda mobilen för än du har gett mig en puss.
Jag kittlade honom på magen och han skrattade. Jag tog mobilen ur hans bakficka och gav honom en lång kyss
som slutade med ett grovhångel.
VARNING SEXCEN!!
--------------••••••••••••
Jag bestämde mig för att ta en dusch. Felix kom in och fråga ifall han också fick duscha med mig. Jag nickade och han började ta av sig kläderna. Han kom in och gav mig en kyss. Jag sa att vi kunde göra våran speciella grej vi alltid gör när vi är ensamma. Han nickade och tog en kondom. Han satte på den och tryckte upp mig mot väggen, jag hade benen runt hans midja och han tryckte in den. Han körde ut och in. Jag stönade och gjorde ett sugmärke på hans hals. Han fnittrade och körde hårdare. Jag stöna igen. Han pussade mig på brösten. Och klämde på dem. Jag log och kysste honom. Jag fick damp på hans smile och vackra ögon. Han körde hårdare och hårdare. Och jag skrek. Det var sista gången.
Jag kysste honom på munnen och gick ut ur duschen. Jag virade runt handduken runt om mig och gick ut. Sen släppte jag handduken och stod och speglade mig med bara trosorna på. Felix kom ut ur badrummet med kalsongerna påsatta. Han satt på stereon med låten "right now" han tig händerna på min midja och kramade mig bakifrån samtidigt så vingade han på rumpan. Jag fick en skratt attack bara för att han såg så konstig ut nä han gjorde de. Han smällde till min rumpa och gav mig en puss på kinden.
YOU ARE READING
Smile or cry (felix)
FanfictionLilly träffar hennes drömkille, Felix sandman från the fooo och dem blir kära. Men vad händer sen. Ifall du vill veta så läs gärna. Betyder sjukt mycket. Varning sexuella scener. 13 årsgräns