Tidigare: Oj, vad sa jah nu?! Shit också, jag tror att jag börjar gilla Omar.
Fan, nej!! :(
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Kapitel 19
Ambulansen kom och jag valde att följa med Felix till sjukhuset. Dem andra tog bilen. Jag satt och höll i hans hand. Och lät tårarna rinna igen. Jag behöver Felix, jag kan inte förlora honom nu.
När vi var framme satt killarna och daff i väntrummet. Jag fick inte följa med in. Så jag väntade. Jag somnade i Omars famn. Jag vaknade av att Omar höll på med mitt hår. Jag gnuggade ögonen och gick fram till disken där det satt sjuksköterskor och arbetade.
En av dem var svenskar.
- hur mår Felix Sandman?
- han mår sådär, vi gör allt vi kan för att få honom bättre.
- okej, får man hälsa på?
- ja det tror jag, han ligger i rum 256
- okej, tack sa jag med en vänlig röst och letade efter rummet. 251... 252....253....254...255......256. Här inne ligger min drömkille. Jag höll tummarna på att han skulle må bättre. Jag gick in. Där låg han. Felix min älskling. Jag satte mig på stolen vid sängen och tog tag i hans hand. Jag började prata med han.
Han svarade.
-Ll-lilly?!
- jag är här älskling, allt kommer att ordna sig sa jag och fällde en tår.
- jag hoppas på att du blir bättre så vi kan göra det där speciella sa jag och fnittrade till.
Han skrattade.
- haha ja du så länge jag inte ligger här.
Jag gav honom en lång kyss och fnittrade till.
3 MÅNADER SENARE
(Hemma i Sverige)
Jag låg i sängen och hade min onda och jobbiga mensvärk.
Jag ringde Felix
- ah, hej älskling, ska jag komma nu?
- ah, visst köp med en marabou choklad också sa jag och skratta till
- varför de?
- men MENSVÄRKEN skrek jag i telefonen.
- ah juste. Sa han lite retsamt.
När han kom så satt vi och kollade på tv. Felix kysste mig.
Jag drog upp honom på rummet och vi la oss i sängen.
VARNING SEXSCEN
•••••••••••••••••••••••••••
Vi bestämde oss för att göra den speciella grejen. Vi tog av oss kläderna och körde igång. Han stoppade in den och drog ut den och fortsatte så där, jag stönade. Efter de drog jag täcket över oss. Jag tänkte göra min speciella grej. Med andra ord suga av honom. Jag slickade på toppen, och sen körde jah. Han stönade. Och skrek. Efter ett tag kom det och jag fick smaka de, det smakade inte så farligt. Sen var det Felix tur att suga av mig. Han slickade och böjde fingrarna och körde ut och in, jag stönade och skrek efter det så slutade vi. Vi var anfodda och svettiga som vanligt, det kändes skönt att göra det efter 3 jobbiga månader. Tänk nu har jag varit tsm med Felix i 3 månader. Vi låg där ett tag och skrattade och prata inan vi somnade.
YOU ARE READING
Smile or cry (felix)
FanfictionLilly träffar hennes drömkille, Felix sandman från the fooo och dem blir kära. Men vad händer sen. Ifall du vill veta så läs gärna. Betyder sjukt mycket. Varning sexuella scener. 13 årsgräns