-------------------------------
Tidigare: Vi bestämde oss för att spela lite FIFA 14 och ära pizza. Jag vann över allihopa.
••••••••••••••••••••••••••••••••
Kapitel 8
Efter det frågade jag dem andra ifall vi kunde gå till stan för jag skulle ha nya shorts till sommaren.
Killarna nickade och gick ut ur huset. Vi alla tog bussen in dit. När vi var framme sprang jag till Gina på en gång.
Jag köpte ett par jeans färgade shorts med nitar på sidorna. Dem kostade 199 kr. Efter de gick vi till Expresso House och köpte en frapino i var. Sen gick vi till Filmstaden. Vi skulle se parnomal activity 4. Vi köpte snacks och dricka sen satt vi oss. Jag satt mellan Felix och Omar, ogge och enis satt på sidorna.
Felix höll i min hand. Efter halva filmen somnade jag i Felix famn.
~Felix perspektiv~
Lilly somnade i min famn och efter filmen ringde jag daff. Han sa att vi skulle åka till L.A och spela in en turné.
Jag vart as glad så jag berättade för killarna. Efter de så väckte jag Lilly. Hon vaknade och såg förvånad ut. Bara för att vi satt i en bil påväg mot hennes hem.
~Lillys perspektiv~
Jag vaknade av att Felix smekte mig på armen. Vi satt i en bil. Jag vart chockad för jag visste inte vart vi skulle.
- vart ska vi? Sa jag
- vi ska hem till dig och packa grejer. Sa han
Jag vart förvånad.
- vadå, packa grejer ?
- jag ringde daff och han sa att vi ska spela in en turné i L.A!!
- men Gud, och ni vill ha med mig?
- ja såklart, jag vill att du stöttar mig och är där.
- okej, men jag måste prata med pappa först.
- jag har redan gjort de. Sa Felix med ett leende.
- tack älskling sa jag och gav han en puss på kinden.
När vi var framme gick vi ur bilen och gick in till mig.
Jag packade ner massor med kläder, smink, plattång, schampo och balsam och två body mists från Victoria's Secret. Det var Pure seduction och Moonlight dream.
Efter att ja hade packat klart gick vi ut till bilen igen. Bilen skjutsade hem oss till Felix. Vi skulle åka imorgon. Så vi skulle sova hos Felix. När vi kom hem var klockan halv 8 på kvällen. Så vi gick och kolla på tv ett tag. Sen gick vi upp på Felix rum och jag gick in på toan. Jag tog av mig alla kläder förutom trosorna. Tur att Felix föräldrar var bort resta och skulle komma hem om en månad och hans syster sov hos sin pojkvän. Jag gick ut ur badrummet och såg att Felix stod där. Han stod med en kondom i handen.
VARNING SEXSCEN!!
Jag fnittrade till och gick emot han, jag kysste honom.
Han puttade ner mig mot sängen. Han tog av sig kalsongerna och jag tog av mig mina trosor. Efter de satt jag på kondomen på hans snopp.
Han var redo, och jag med.
Han stack in den i min vagina.
Det kändes skönt. Han drog den ut och in hela tiden. Efter ett tag stönade han.
Åh! Nästan där.
Jag skrek samma sak. Och stönade. Han skrek mitt namn!
-Lilly!! Nästan däärr!!
Jag skrek till. Och det kom. Jag puttade bort Felix och satte på mig mina trosor.
Han satte på sig sina kalsonger och vi låg bredvid varandra helt anfodda och svettiga. Jag gav honom en lång romantisk kyss där efter sa jag godnatt. Felix la din hand runt min midja och kysste mig i nacken. Jag ryste till men ändå var det så mysigt. Han somnade, jag kramade honom och blev tårögd.
Jag kunde inte fatta att jag hade världens bästa pojkvän och då menar jag bästa. Jag pussade honom på pannan och somnade.
YOU ARE READING
Smile or cry (felix)
FanfictionLilly träffar hennes drömkille, Felix sandman från the fooo och dem blir kära. Men vad händer sen. Ifall du vill veta så läs gärna. Betyder sjukt mycket. Varning sexuella scener. 13 årsgräns