Del 6

1K 11 0
                                    

Tidigare: Jag sprang till bussen. Men jag missa den. Nästa buss skulle komma vid halv 10 och det skulle vara försent så jag var tvungen att ta skogsvägen, jag var nervös.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Kapitel 6

Jag ringde upp Felix men han svarade inte. Jag var tvungen att gå den vägen så jag tänkte när jag är ute ut den jobbiga skogen så träffar jag Felix. Min drömkille.

Jag gick in i skogen, efter några minuter hörde jag steg bakom mig. Det kändes väldigt läskigt så jag började öka mina takter och den där bakom gjorde exakt samma sak. Jag försökte springa men snubblade på en rot. Personen som var bakom mig var en kille, han tog tag i mig och drog mig ut ur skogen mot en parkering, han satt in mig i bilen och körde där i ifrån. Jag försökte ta mig ur bilen men det gick inte. Efter ett tag ser jag Felix på plattan står och väntar. Jag bankar på fönstret så hårt jag kan!! Han såg inget. Jag skrek stanna bilen, han stannade den. Jag lyckades öppna bildörren och jag skrek Felix!! Han såg att kille försökte ta av mig mina byxor. Felix sprang emot mig. Han tog tag i min arm och drog sig emot mig. En annan kille kom bakom Felix och tog tag i han och förde bort honom ngn annan stans, killen bevisade sig att det var Ggggggustaf.. Mitt ex.. Han var desperat, psykisk sjuk person som våldtog mig den kvällen han lämna mig i buskarna efteråt. Jag ringde Felix han sa att han var på plattan och sprang mot buskarna där jag låg. Han drog mig därifrån. Och la mig på en bänk nära plattan. Han bärde in mig på bussen och körde mig hem till han. Jag fick duscha med han och efter de soc jag inte så jätte bra men det kände lite bättre när Felix låg där och höll om mig, tillslut kunde jag inte hålla gråten och släppte ut alla tårar och känslor jag känner just nu. Han började prata om det som hände och försökte trösta mig han frågade.

- vem va han?

- det är mitt ex, han är desperat efter mig och har våldtagit mig fler en 3 gånger och alla gånger har varit i den där fucking busken.

- jag ska fan anmäla den där skitungen, så jävla feg som hade mask på dig också.

- men vad gjorde den andra killen med dig då?

- han drog mig mot ett tågspår och försökte lägga mig där men jag slet mig loss och sprang till plattan och leta

efter dig.

Jag var bara tyst

Felix tog mig på min midja där jag hade ont, för innan sparka han mig.

- Aajj, det gjorde ont.

- oj, förlåt älskling, sparka han dig?

- mm sa jag

Jag hade gråten i halsen och jag kände hur tårarna började rinna igen.

- älskling, gråt inte, det kommer inte hända igen jag lovar. Du är min, bara min och ingen ska ta dig ifrån mig

- jag älskar dig

- jag älskar dig också babe sa Felix och

vi båda somnade samtidigt

Smile or cry (felix)Where stories live. Discover now