Del 7 ❤️

990 13 0
                                    

----------------------------

Tidigare:

- jag älskar dig

- jag älskar dig också babe sa Felix och

vi båda somnade samtidigt

••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Kapitel 7

Jag vaknade och kolla mobilen, den var halv 7. Det kändes drygt att vakna så tidigt på en söndag. Så jag försökte somna om men det gick inte. Jag tog min hand på Felix kind och smekte den. Han rös till och öppnade ögonen. Jag kollade in i hans blågröna vackra ögon.

- Felix Perspektiv -

Jag vaknade av att Lily smekte mig på kinden. Jag kollade in i hennes gyllenbruna vackra ögon.

Hon var så vacker och perfekt. Ända tjejen jah ville ha och den ända jag skulle ha.

- jah älskar dig sötnos. Sa jag lite blygt

- jag älskar dig mer än allt här i världen. Sa hon

jag tog mina läppar mot hennes hallonfärgade mjuka läppar. Det kändes bra att ha en flickvän som man kan lita på och en som man kan trösta ifall hon är ledsen och vara med i alla moment när hon skrattar.

Hon log med sitt vackra leende och gav mig en till puss. Innan hon gick upp.

~Lily's perspektiv~

Jag gick upp för att ta på mig kläder och fixa mig. Jag tog mina tighta ljusblåa jeans och en vitt linne där det stod Yolo med stora svarta bokstäver.

Felix skrattade till när han såg tröjan.

- I'm a cat with 9 lives bitch! Sa han

- Yeah sure sa jag och gav honom ett hånflin

Han kom fram och gav mig en kram och viskade i mitt öra.

-Du är min lilla kitty isånnfall.

Jag skrattade till och frågade ifall jag fick träffa dem andra killarna i the fooo

Felix nickade. Han såg väldigt övertygad om att vi skulle dra dit efter lunch.

Till lunch åt vi pasta sallad med vitlöksdressing, min favorit!

Efter de satt vi på oss skorna. Sen tog jag en svart kofta. Vi gick ut.

Felix orkade inte ta bussen och inte jaag heller så Felix skjutsade mig på sin moped. Jag hållde om honom hårt. Jag kände hur vinden blåste i håret.

När vi var framme så gick vi mot Omar's hus. Vi knackade på.

Omar och Enis stod där och log.

- Heej sa dom samtidigt.

- hej. Sa jag lite svagt och blygt

Omar drog in mig i huset och visade mig runt. Han förstod att jag var lite rädd för jag hade inte träffat dem förut.

Men sen släppte de och jag tyckte dem var väldigt snälla allihopa. Vi bestämde oss för att spela lite FIFA 14 och ära pizza. Jag vann över allihopa.

----------------------------------------------

Smile or cry (felix)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora