Bugüne kadar... 240 gün boyunca yani, hiç kimse Hoseok'u bulma isteği ile yanıp tutuşmamış, bu sebeple de polise bir kayıp ihbarında bulunmamıştı. Taehyung bunu yapacak ilk kişi olduğundan gergindi, ilk defa yapacak olduğundan da daha da gergin.
Öncelikle, Hoseok'un kaybolma sebeplerinden biri oydu. Bir diğer nedeni ise Jungkook, öbürü Jimin, başkası Yoongi, Seokjin, Namjoon... fakat yinede arkadaşlarını tehlikeye atamazdı.
Buraya Hoseok'un bulunması için gelmişti ama hiçbir şeyi bütün çıplaklığı ile anlatmayacaktı.
Arkadaşlarını koruyacak ama iyi deliller verecekti ve böylece iki tarafında güvenliği garantilenecekti.
Dün akşam Hoseok'un evine uğramış, paspasın altındaki anahtarı ile içeri girmişti. Evin içi, uzun süredir havalandırılmadığından küf ve toz kokuyordu. Bozulmuş yemekleri kimse atmamıştı.
Odaları dolaşmıştı teker teker. Salonda Jeju adasına giden bir vapur seyahatinin broşürünü bulmuş ve yanına almıştı. Hoseok'un odasında ise kilitli bir defter bulmuş, onu da yanına almıştı.
Koskoca evde böyle küçük şeyler bulması içler acısıydı.
Elindeki delilleri polis memurunun masasına bıraktıktan sonra anlatmaya başladı.
Hoseok'un 240 gündür kayıp olduğunu, en son konuşmalarından hatırladığı kadarıyla psikolojik bir çöküntü yaşadığını ve sürekli kendini öldürmekten bahsettiğini söyledi. Ardından görünüşünü tarif etti. Siyah saçlarını, gözlerini teğet geçen perçemlerini, belki yanındadır diye en sevdiği güneş kolyesini, açık pembe dudaklarını ve koyu kahverengi gözlerini anlattı teker teker. Her cümlesinden sonra boğazında oluşan berbat düğümle yutkunmuştu. Son kelimelerini sıralarken ise gözyaşları neredeyse akacaktı.
İhbar kaydı alınıp bir kaç saat içinde evine gönderilmişti Taehyung. Bulduğu başka bir şey olursa geri dönecekti. Hatırladığı başka bir detay olursa yine geri dönecekti.
Fakat tüm işi polislere bırakmak gibi bir niyeti yoktu. Kendi de arayacaktı Hoseok'u.
Çünkü bilmeliydi Taehyung, sevdiği adamı herkesten iyi bilmeliydi.
Dünyanın bütün kalabalığı sadece onun önünde durmuş ve yolunu kapatmış bile olsa, Taehyung onu kalabalığın içinde kaldırdığı elinden tanımalıydı.
Zarif parmaklarını tutmalı ve insanların içinden yalnızca kendisi çekip çıkarmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gospel #bts
Fanfiction- Jung Hoseok; depresif, intihara meyilli, kayıp. Başlangıç: 7 Ocak 2017 Bitiş: 16 Şubat 2017