12:23

1.9K 354 49
                                    

Hoseok gitmeden önce;

***

-: Kontrolden çıktı hyung...
Herşey daha berbat bir hale büründü.
Böyle olacağını bilemezdim, özür dilerim çok çok özür dilerim.

-: Özür dilemeni gerektirecek birşey yok.
Sadece merak ediyorum, yedi kişilik bir arkadaş grubuyduk biz. Birimizi nasıl hemen gözden çıkarabildik? Üstelik, hiçbir şey yapmadım... seni korumaktan başka birşey yapmadım.

-: Biliyorum... biliyorum. Bende merak ediyorum bunu ama hyung, tepkileri haklı değil mi?
Tam tersi durumda olsak banada böyle davranırlardı.

-: Hayır, tepkileri haklı değildi.
Hayır, davranmazlardı.
Sen gözyaşı dökmekten harap olsaydın yumuşarlar ve özür dilerlerdi.
Tam iki ay oldu yalanımızı ortaya atalı. Şuna bak ki zaten bir ayda benden nefret etmişlerdi. Gerisi yalnızca acı çektirmek içindi.

-: Hyung... söyleme böyle. Yalvarırım söyleme.

-: Bir ev var uzaklarda. Koyu yeşil bir çatısı, odundan duvarları. İçinde bir şömine, şöminenin başında yedi kişi...

-: Ne anlatıyorsun?
Bir hikaye mi bu?

-: Altısı ağlıyor. Biri öylece yatıyor. Gözlerini kapatmış. Ormanlık yolda koşarken dallar bacaklarını kesmiş, canı yanıyor. Hatta yanmıyorda olabilir. Belki çok darbe yemiş ve akan kanlar yüzünden ölmüştür.

-: Hyung... annem ve babam geliyor. Kapatmalıyım.

-: Kötü adamlarla karşılaşmış yoldayken de. Kötü adamlardan biri onu öldürmekle tehdit etmiş.

-: Özür dilerim kapatıyorum.

-: Biri nefretini en güzel yollardan dile getirmiş.

-: Hyung! Yakalayacaklar!

-: Biri anıları dile getirip çocuğun acısını... Ah, çok zor...
İ-ikisi inanmak istemiş ama... ama inanmamış... inanmama istekleri inanma isteklerinden ağır basmış! Benciller! Bencil pisliklerin tekisiniz! Asıl ben sizden nefret ediyorum... asıl ben, artık size inanmıyorum...

-: Hyung... özür dilerim... çok üzgünüm.

-: Artık bir önemi yok. Zaten ölmek hep aklımdaydı. Siz sadece bu süreci daha acılı yaptınız. Teşekkür ederim.

***
+30 olmazsa yb yok!!!!!

Şaka uygulamalı eleştiri yapmak istedim dmdldmckdmckfmmckf
(canım sıkılıyor :"( )

gospel #btsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin