when all the roads are open

1.8K 310 38
                                    

Yoongi yanındaki Jimin ile birlikte Hoseok'un apartmanına girmiş, son bir kez bir kaç ipucu bulma umuduyla evin her bir köşesine bakmaya başlamışlardı. Jimin tuvalet ve mutfağı ararken Yoongi yatak odası ve salonu aldı.

"Biliyorsun, eğer onu bulursak bizi affetmeyecektir. Affedilmeye çalışmamız da yüzsüzlük olur."

Jimin mutfak dolaplarını karıştırırken bir diğer odaya bağırdı. Kare bir evdelerdi ve bir odadan bir diğer odaya iletişim imkansız değildi.

Yoongi yatak odasındaki dolaptan tüm kıyafetleri indirip hepsinin ceplerini kontrol etmeye başlamıştı.

"Evet, affetmeyecektir ama en azından güvende olduğunu bileceğiz ve özür dilemek için fırsatımız olacak."

Bir kaç bozukluk, alışveriş listesi ve şans oyunu kağıdından başka birşey çıkmamıştı. Yönünü yatağının yanındaki komodine yönlendirdi ve çekmeceyi araladıktan sonra yere çöktü.

Çekmecenin içinde gördüğü resim Hoseok ve annesine aitti. Oldukça eski bir resimdi. Fakat bu, Yoongi'nin hatırlamasını sağlamıştı. Hoseok'un ağaç evini hatırlamıştı.

"Jimin!" diye bağırdı heyecanla resmi yanına alırken. "Hoseok'un nerede olduğunu biliyorum!"

***

"Ne demek istiyorsun? Hoseok neredeymiş?"

Taehyung, bir anda hepsini aynı sokakta toplayan Yoongi'yle konuşurken kafayı yiyeceğini hissediyordu.

"Bak emin değilim tamam mı? Ama annesiyle inşaa ettikleri bir ağaç ev olduğunu biliyorum."

Yoongi herşeyi tane tane anlatıyor ve Taehyung acele etmesini isterken o inatla yavaş davranıyordu.

"Nerede bu ağaç ev?! Neden burada dikiliyoruz? Gidelim!"

Korkutucu bir şekilde bağırdığında Seokjin ve Namjoon sokağın başında bıraktıkları arabalarını almak için gitmişlerdi bile.

Jungkook yalnızca hikayeden bildiği küçük bir detayla katkıda bulunmaya çalıştı.

"Ormanlık alandaymış. Etrafı da çok ıssızmış. Öyle söylemişti."

"Evet, bir de unutulmuş bir otobana bağlı olduğunu."

Seokjin ve Namjoon geldiğinde Taehyung ile Yoongi en öndeki araca, Jungkook ile Jimin arkadakine binmişti.

Herkes hazır olduğunda Namjoon sordu;

"Nereye gidiyoruz?"

Yoongi ise cevapladı;

"Seul'de unutulmuş, kullanılmayan bir otoban. Böyle bir yer biliyor musun dahi çocuk?"

Namjoon kaşlarını çatıp bir süre aşağılarcasına bakmıştı Yoongi'ye.

"Elbette biliyorum. İki yıl önce ChumSang otoyolunu, yeni ve daha pratiği açıldığı için trafiğe kapattılar. Hiç haber izlemiyor musunuz?"

Taehyung arka koltuktan Namjoon'un koltuğunu sarsıp son bir kez daha bağırmıştı.

"İzlemiyoruz! Bas hadi gaza!"

Namjoon gaza bastı ve sokaktan çıktıktan hemen sonra otoyola doğru yol aldı.

İki araç tüm yolların onlar için açık olduğunu bildiklerinden, arkadaşlarını bulmak için ellerinden geldiğince hızlı olmaya çalışmışlardı.

gospel #btsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin