"Boşversene! Yardımcı olmuyorlar. Onlara ihtiyacım yok."
Namjoon Taehyung'un sırtını patpatladı yavaşça. Yaşadığı olaydan dolayı Taehyung bir anda patlamış ve karakoldaki herkese güzel küfürlerini sunmuş, ardından dosyasını iptal ettirmişti.
Dosyasının görevli polisi Hoseok'la alakası olmayan bir adamı Hoseok'a benziyor diye Taehyung'a göstermişti.
Neyseki polis memuru insaflı çıkmıştı da, onu hakaretten dolayı içeri attırmamıştı.
"Telefonun çalıyor." dedi Namjoon sinir bozucu bir melodi odayı doldururken. Taehyung telefonunu çıkartıp aramayı yanıtladı.
-: Efendim Jungkook?
-: Hyung merhaba... şey diyecektim ben,
Hani Hoseok'un gidebileceği yerleri düşünüyorduk ya...
Bilmiyorum aptalca olabilir ama bana bir keresinde bir hikaye anlatmıştı.Taehyung sesi, Namjoon'un da duyabilmesi için hoparlöre aldı.
-: Ne hikayesi?
Jungkook biraz duraksadıktan sonra konuşmaya devam etti.
-: Koyu yeşil çatılı odundan duvarları olan bir evden bahsetti. Ormanlık bir alandaymış.
Yedi kişi şöminenin başında duracak altısı ağlarken biri öylece yatacak demişti.Namjoon ve Taehyung'un bakışları buluştu. Hiçbir şey anlamamışlardı.
-: Biliyorum saçma değil mi? Siz birşey buldunuz mu?
-: Pek sayılmaz. Seokjin seninle birlikte zaten. Yoongi ve Jimin daha önce gittiğimiz yerlere baktı ama bir şey bulamadı. Namjoon hyung bir kaç gün önce ailesinin oturduğu yere gitti ama belli ki babasının da ondan haber aldığı yok.
-: Babasıyla konuşmuyordu zaten ona gideceğini sanmam. Sen ne yaptın?
-: Karakola çağırdılar Hoseok'u bulduklarını söyleyip. Alakasız bir adamı getirdiler diye sinirlendim ve onların yardımını istemediğimi söyledim.
Jungkook kısaca güldü karşı taraftan. Taehyung sinirlenince düşünmeden hareket ediyordu.
-: Annen ve baban hala rahatsız ediyorlar mı seni Jungkook?
Sessizlik olduğunda Taehyung konuşmasına devam etti.
-: Seni koruduğumuzu sanarken hiçbir şey yapmıyormuşuz aslında. Özür dileriz.
Namjoon Taehyung'un söyledikleriyle başını iki yana salladı. Bunu Jungkook'un kendi kendine yaptığını savunuyordu.
-: Benim hatamdı hyung. Ama merak etme, Seokjin ile kalmaya başladığımdan beri rahatsız etmiyorlar. Nerede olduğumu bilmiyorlar. Sadece arayabiliyorlar.
-: Cevap verme sakın.
-: Tamam hyung. Kapatıyorum.
-: Peki. Hoşçakal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gospel #bts
Fanfiction- Jung Hoseok; depresif, intihara meyilli, kayıp. Başlangıç: 7 Ocak 2017 Bitiş: 16 Şubat 2017