Assalamualaikum semuaaa pembacaaa. MasyaAllahhh sudah lama saya tinggalkan kekasih hati saya, Faiz dan Fuzaikha. Sampainya hati saya menipu kata nak sambung lepas Spm tapi ni dh masuk tahun baru!
Maaafffffffff yanggggg teramaatttt sangat semuaaa!!! Bukan saya sengajaaa. Terlalu byk halangan bila saya nak sambung selepas habis SPM tu. Ada je benda tak kena bila saya nak sambung.
Jadi Alhamdulillahh harini saya diberi hidayah untuk menyambung semula KDAM. Hihihihi. Tapi utk skrg ni saya akan review dulu overall cerita KDAM ni. Mana tahu ada yang dah lupa ke kan?
Harap² korang boleh setia dgn KDAM dan spreadkan cerita ni dkt member2 korang pleaseee. Lagi ramai readers lagi seronok kan! Ohhyeahh. Jadi tanpa membuang masa, jom review semulaa kisah Faiz dan Fuzaikha niii.
*REVIEW*
Fuzaikha dan Faiz sudah pun bernikah setelah semua ahli keluarga Fuzaikha meninggal dalam satu hari yang sangat hitam bagi Fuzaikha. Fuzaikha tidak menunjukkan kesedihan yang dialaminya kerana dia hanya memendam segala rasa. Dia bersetuju untuk bernikah dengan Faiz atas satu sebab besar. Sungguh dia tidak cintakan Faiz. Faiz bukanlah lelaki idaman dia. Kerana Faiz tak cukup menyempurnakan pandangannya.
Faiz. Student Al-Azhar yang bernikah dengan Fuzaikha dan dia terpaksa menyimpan hasrat hatinya meneruskan pengajian kedoktoran di Mesir kerana pernikahannya dengan Fuzaikha. Faiz melayan Fuzaikha seperti biasa dan dia tidak terlalu memaksa.
Kisah mereka penuh dengan rahsia. Begitu banyak yang Fuzaikha rahsiakan daripada Faiz. Namun Fuzaikha langsung tidak tahu bahawa Faiz juga ada rahsia yang disimpannya.
Okayy semuaa sikit sahaja reviewnya. Heheh. Kalau nak recall semula, boleh selak episod2 yang lepas tau. Hehehe. Terima kasih kerana terus setia dengan KDAM. InsyaAllah lepasni saya akan cuba beri yang terbaik. Stay tune!
READ|VOTE|COMMENT
THANK YOU!
YOU ARE READING
Kerana Dia Al-Musyarraqoh
Teen FictionTerima kasih dan maaf. Terima kasih sebab terima saya. Maafkan saya sebab saya boleh sayangkan awak tapi saya tak mungkin cintakan awak. Tak mungkin dan takkan. Dan maafkan saya seandainya dengan ungkapan sayang saya memberi awak harapan - Hayqa Fuz...