-Güvenmiyorsun-

610 32 11
                                    

Bu bölüm GamzePehlivan1 e gelsin. Umarim begenirsin canim. Optumm.

Ve işte sonunda yaz tatiline girmiştik. Her sene mutlaka 1 hafta otele giderdik biz. Tabi o zamanlar 4 kişiydik. Şimdi 2 kişiyiz. Belki de bu sene tatil yapmayız. Ama biliyorum ki bu sene babamın da benim de tatile oldukça ihtiyacımız var. 2 kişi gidersek sıkıldık. Bu sene tatil yapmamak en iyisiydi.

Bu konuyu babamla konuşmak için salona gittim.

"Baba seninle tatil konusunda konuşabilir miyiz?"

"Bende tam bu yüzden seni çağıracaktım Mavi."

"Ilk sen söyle" dediğimde gülümsedi.

"Enes , onun babası , sen ve ben bir tatil ayarladım. Yarın gidiyoruz."

Açıkçası bunu beklemiyordum ve acayip şaşırmıştım. Yine de çok sevinmiştim. Süper bir fikirdi. Ama dikkatimi çeken bir şey daha olmuştu.

"Ne yarın mı? " diye haykırdım.

"Üzgünüm Mavi. Alışverişe çıkman gerek."

"Biliyorum baba."

"Sana iyi yorulmalar."

"Çok sağol yani."

Enes'le tatil geçirecektim. Yani hayatımın aşkıyla ! Sürtüğümle ! O kadar mutluydum kii..

Alışveriş için hazırlamaya koyuldum. Tek başıma olursam daha çabuk olacağını düşünerek evden çıktım.

***

Alışverişten döndüğümde çok yorulmuştum. Kendimi koltuğa attım. Gözlerim kapanırken aldığım şeyleri düşünüyordum. Alışverişim çok eğlenceli geçmişti. Yerimden zorlana kalkarak odama eşyaları bıraktım. Valizime hepsini doldurup yatağa uzandım. 5 dakika geçmeden uyumuştum.

Ertesi günü erkenden kalkmıştım. Valizim hazırdı. Kahvaltıya indiğimde masa doluydu ama kimse yoktu.

"Baba ?" diye bağırdım.

Ses yok.

"Baba , evde misin?"

Yine ses yok.

Tam boşverip yerime oturacakken koridordan ses geldi.

"Mavi uyandın mı? "

Bir dakika. Bu babamın sesi değil ki. Koridora çıkınca karşımda Enes'i gördüm. Ona kocaman sarıldım.

"Ne işin var burda? "

"Seni almaya geldim. Baban bizde. Uyanmadığını görünce de kahvaltı hazırlayayım dedim."

"Ooo Enes bey siz kahvaltı hazırlamasını bilir miydiniz?"

"Tabi kızım. Sen beni ne zannettin?"

"Çok teşekkür ederim aşkım ya"

"Önemli değil hadi koş ye"

"Tamam " deyip kahvaltımı ettim. O da başımda beni bekledi.

Birlikte sofrayı topladık. Yukarı çıkıp hazırlandım. Evime "hoşçakal" dedim içimden ve evden çıktık. Babamlar arabada bizi bekliyorlardı. Arabaya bindik ve yola koyulduk. Hiç konuşmadan onun kucağında müzik dinledim. Bu huzur veriyordu bana. Onun kucağında olmak mutluluk demekti benim için. Yolculuğum güzel geçmişti bu yüzden.

Oraya vardığımızda cool olma vakti gelmişti. Otelde hep cool olurdum. Yaz aşklarım çok olurdu bu yüzden. Ama bu sene Enes'im vardı. Kimseye ihtiyacım yoktu. Yine de cool olmayı tercih ettim. Biraz bekledikten sonra anahtarları alıp yukarı çıktık. Ayrı odalarda kalıyorduk tabiki. Eşyalarımızı topladık. Eens uyumayı tercih ederken ben dışarı çıkmıştım. Aslında o dışarı çıkmamamı istemişti. Ama uykum yoktu.

MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin