03

3.2K 168 39
                                    

Çekimler bitti sonunda. Tabii bu süre içinde ben de bittim. Taehyung ile o olaydan sonra sadece bir kere karşılaştık. Tabii o sadece selam verip gülümsemekle yetindi. Biliyorum,elinde olsa onu bile yapmaz. Yüzüme bile bakmaz ama hak ettim.

Şu an kızlarla yurtta oturmuş film izliyoruz. Bazısı telefonları ile meşgul tabii. Ergenler....

Yuju telefondan kafasını kaldırıp heyecanlı bir şekilde zıplamaya başladı. Korkuttu zilli... Tabii ben durur muyum?

"Yahhhhh!!!!!! Ne zıplayıp duruyorsun?!"

"Az önce bana gelen mesajdan hepinize de geldi. Telefonlarınıza baksanız göreceksiniz. Mesaj menejer oppa'dan. Akşam hepimiz Smart için yapılan bir partiye davetliyiz. Tabii smart için çalışmamış başka gruplarda var... AMAN TANRIM PARTİYE GİDİYORUZ!!!!! VUVVVVVVVVV!!!!"

Parti mi? Bir bu eksikti. Umarım sorunsuz bir parti olur. Açıkcası şu sıralar buna aşırı ihtiyacım var. En azından kafam dağılır....

~~~~~~~~~~~

Beni masanın başında bırakıp gideceklerini bilsem hiç gelmezdim... Cidden.... Joy ile az önce ayrıldık onun yanına gidemem. Hayoung ise gelmedi zaten.

Etrafıma bakınıp gelen grupları görmeye çalıştım. Düşündüğümden daha kalabalıkmış cidden.

Btob,red velvet,twice,got7,up10tion,blackpink,exo,bts....

Bts'i gördüğüm anda gözlerim hemen Taehyung'u aradı. Fakat etrafta görünmüyordu. Yine etrafımdan çıkıp da kalbimi kırmayı planlıyor sanırım.

Masada benimle tek kalan Umji'ye lavaboya kadar gideceğimi söyledim ve masadan kalkıp lavaboya ilerlemeye başladım.

Lavaboda işimi halledip çıktım. Parti alanına doğru ilerken yan taraftan kıkırdama sesleri duydum. İlk başta umurumda olmasa da onun ismini duyunca ayaklarım benden habersiz o bölgeye doğru ilerledi.

Gözyaşlarım çoktan akmaya başlamıştı bile. İleride ki duvarda kızı duvara yaslamış öpen bir Taehyung'du görmek istemediğim. Kız benden tarafa dönük olduğu için beni gördü ve telaşlandı. Taehyung kızın yüz ifadesini görmüş olmalı ki benden tarafa döndü. Şaşırmadı bile... Gözyaşlarım yüzünden makyajım tüm yüzüme yayılmıştı. Fakat bu umrumda bile değil.

"S-Sen.... Bu kadar aşağılık olamazsın. Bu sen değilsin Taehyung. Kendine gel nolur.."

Bana doğru gelmeye başladı. Kız ise olacakları film izlermiş gibi izliyordu. Taehyung önceki gibi tam benim önümde durmuş,kafasını benden tarafa eğmişti. Şimdiden hazırladım kendimi acıtacak sözlerine.

"Kendime mi geleyim? Güldürme beni. Ne görmeyi bekliyordun. Şimdi uslu bir kız ol ve bu gördüklerini kimseye anlatma Yerin. Bunları sen kaldıramazsın çünkü."

Omzuma çarpıp yanımdan çekti gitti. Ben ise hıçkırıklarımı elimle kapatmaya çalıştım fakat kendimi bir türlü durduramadım.

Hiç kimseye görünmeden parti alanından çıktım. Ayağımdakilerin izin verdiği kadar koşmaya başladım. Hem ağlayıp hem çığlık atıp hem de koşuyordum. Yolun karşı tarafına geçmeye çalıştım. Fakat bana doğru gelen araba buna izin verecekmiş gibi durmuyor....

Vaaayyyyy.... Ah Taehyung ah....

WE DON'T TALK ANYMORE ~KTH-JYN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin