ZELİHA ER
Sabahın ilk ışıklarıyla bol intikam ve Seherin çorabı kokulu güne uyandım. Artık çoraplarını değiştirmesi gerekiyor. Tam beş dakikadır tavanla bakıştığım için kahvaltıdan beş dakika kısmam gerektiğini düşünüyorum. Biraz daha kalkmazsam kahvaltı yapamayacağım. Hemen banyo da işlerimi halledip üzerime siyah bol kazağım ve siyah kotumu giyindikten sonra ceketimi alıp aşağı indim. kendime kısa sürede bir tost yaptıktan sonra bilgisayarımı da alıp arabaya doğru ilerledim. Evde bir ıguana beslediğim için onu uyandırmak bugün için yaptığım en büyük saçmalıklardan olurdu. O yüzden mesaj atmaya karar verdim.
*Merhaba ıguana. Kalktığında beni göremezsen çok üzülme çünkü,muhtemelen evden yaklaşık olarak 8 saat kadar önce çıkmış olacağım.Elif olayını ele alıyorum sana kalırsa kızı boğaz köprsünde sallandıracaksın daha az acılı birşeyler yapacağım. Bu arada çoraplarını hemen imha et yoksa bizi , evde cesed koleksyonları var diye ihbar edecekler. Hoşçakal.*
Telefonumu yan koltuğa fırlatıp arabayı çalıştırdım.Marjinal'in önüne geldiğimde arabayı park edip aşağı indim. İçeri girdiğimde yoğun elmalı nargile kokusu burnumu sarıyordu. bir köşeye oturup bilgisayarımı açtım.
Elif'in evine belalı bir ev arkadaşı ararken oldukça yorulmuştum. Ancak hala bir sonuç yoktu.Baktıklarımın hepsi Katil,Hırsız Falandı.
Elif ders vermek isterken,sorgu odasında cinayet şüphelisi olmak istemediğim için bu adayları elemiştim.
Etrafıma Bakınırken dikattimi çeken birisi vardı . Biraz daha odaklandığımda yirmili yaşlarda bir erkek ve ondan yaşça büyük olduğu açık bir kadınınkavga ettiğini gördüm. Bağıran kadına dikkatimi verdim.
Gözaltları kırışmış ve torbaları level atlayıp valiz olmuştu.
-Artık bıktım senden anladın mı.? Her eve geldiğimde evin içinde bir sürü erkek görmekten,gece saçıma sakız yapıştırmandan koltukta traş olmandan,canın sıkılınca eve dansöz çağırmadan,evimden hemen taşın. Kendine yeni bir ev bulman için yalnızca bir günün var.Tamda o anda cevabın baş ucumda olduğunu fark ettim. Kadın apar topar gittikten sonra hesabı ödemek için ayaklanan kişinin yanına gittim.
-Merhaba Zeliha Er ben. dedikten sonra bir seri katilin biriyle tanışırken adını söylemiş gibi hisettim tabi artık geç kalmıştım.
-Merhaba Murat Arslan.adamın gözlerinde korkutucu parıltıya bakmamaya çalışarak çenesindekş top sakala odaklandım.
Üzerinde parlak mavi bir gömlek vardı.
Altında ise kroluk abidesi bol kumaştan gri bir pantolon vardı.
Diğer elinde ise ağır abi havası için son eksik parça olan gümüşden olduğuna emin olduğum bir tesbih vardı.onu incelemekten vazgeçip,konuya giriş yaptım.-Sanırım az önce evsiz kaldınız? Buna bir çözüm bulabilirim. dedim oldukça kibar ve güvenilir konuşmaya çalışırken..
-Melek falan mısın? dediğinde gülümsedim.içten olmayan gülümsememe karşılık verince onu dövmek istemem çok da tuhaf kaçmamalıydı.
-Size bir numara vereyim bu konu hakkında bir görüşün deyip Elif'in numarasını bir kağıda yazdım.
-Teşekkürler. İstersen seni de arayabilirim . dediğinde Kibar olmaya zorladığım bakışlarım değişti. Artık darth vader gibi bakıyordum.
-Yok kalsın dedikten hemen sonra uzaklaştı. Oturduğum masaya dönüp Bilgisayarı açtım Sahte bir gönderi hazırlayıp Elif'in takipçilerinden bazılarının Reetweetlemesini sağladım.
-Ünlü blog yazarı Murat Arslan kendine bir ev arkadaşı arıyor umarım o şanlı kişi ben olurum.
Blog Yazarlığın uygun bir adı olması beni şaşırtmıştı. Ben tam bunlara odaklanırken karşıma oturan kişiyle irkildim.