ZELİHA ER
İlerde kendini nerede görüyorsun sorusuna artık hapishane diyeceğim.
♡♡♡♡♡♡♡♡Tamam şu son günlerde zaten hayatım berbat ilerliyor . Birde kolumdan bir koala tarafından çekiştiriliyorum. Kızlar tuvaletinin önüne geldiğimizde durdu ve beni tuvalet kabinin içerisine soktu. tabiki okulda böyle yerlere asla gelmem çünlü hijyen açısından pek parlak yerler değiller.
-Benden kurtulabileceğini mi zannettin prenses? Dedi yine o aptal sırıtışını suratına yerleştirirken.
-Ne saçmalıyorsun be? Zaten senin yüzünden bütün okula rezil oldum ? dedim hayıflanarak.
-Bir inek olarak sözlerini tutarsın sanıyordum kaçmak sana göre değil bu olmadı işte. dedi ardından babanem gibi cık cıklamaya başladı.
Bense hala ne yapmaya çalıştığına bakıyordum. çantasını klozetin üzerine koyup içerisinden tuhaf kıyafetler çıkardı. Tabiki ne yapmaya çalıştığını anlamıştım ama anlamak istemiyordum.
-Giy. dedi Bana uzattığı şeylere bakarken gözlerim babane deyimiyle faltaşı gibi açıldı.
-Seen ciddi misin?
-Evet oldukça.
Açıkçası daha fazla laf kalabalığı yapmadan bu kızdan kurtulmak istiyordum. bana uzattığı şeyleri alıp üzerime geçirdim pembe tüllü eteğe bakışımı çaki görse kaçardı.
-Bari bunu giymesem ? diye bir öneride bulundum.
-Sence?
-Şansımı denedim.
Söylenerek giyinmemi bitirdiğimde kahkaha atmamak için kendini zor tutuyordu. Sanki kabız olmuş bir fil yavrusu gibi kasılmıştı.
-Gülmek için yalnızca 10 saniyen var. Dememle beraber Saba Tümere meydan okuyan o gülüşü kulak zarımı deldi.10 saniyenin dolmasıyla beraber dışarı çıkıp aynaya baktım. Ve birden şu pis bukelemunu Çernobile kaçırıp aşırı radyasyonun tam ortasına bırakmayı düşündüm.
Zaten bu gidişle doğacak çocukları mutasyon geçirmiş olarak dünyaya gelecekti ,bende ufak bir katkıda bulunsam fena olmazdı. Bu harika fantazilerimi ölmeden önce yapılacak listeme ekliyip burdan hemen uzaklaşmak istiyorum.
-Şimdi bana bak ve bu görünütüyü kaydet sıçan.Ben senden intikam alırken muhtemelen şuan olduğumdan kat kat daha mutlu olacağım. dedim bir hışımla. o ise hala patlmaya hazır olan kahkasını, içne atmış, gazı olan su aygırı gibi kıvranıyordu. Tabiki benzettiğim bütün bu hayvanlara şu an hakaret ediyorum beni affedin havyancıklar.
-Hadi gidelim artık dedi.
Evet şuan önemli olan kısım burda devreye giriyor. okuldan nasıl çıkacağım.
Kızlar tuvaletinden çıkarken Seherin kot sırt çantasını suratıma kaldırıp paparazilere yakalanmış ünlü gibi kaçmaya başladım. Arabanın önüne geldiğimizde derin bir oh çekip arabaya bindim.
-Bence saçını da mor yapmalıyız kıyafetine uyumlu olsun . Ah dur pembe olsun fosforlu pembe.
-Dersin ortasında beni kaçırdığına inanamıyorum.
-Sen daha orda mısın baykuş. Hadi bu konuyu kapatıp benim iş yerime gidelim. Daha yapıcak şeylerimiz var deyip birini aradı.
-Merhaba Burak bizim şu yarın akşamki işi bugün yapsak ya yarın sevgili ev arkadaşım estetik ameliyatı olacakmış
-Sana söylemiştim ya burnu Pisa kulesi gibi duruyor diye.
-HıHI tamam o zaman iki saate orda olun öpüyorum . telefonu kapattı