Anne fuhuş baskının ortasındayım sonra ara.

74 6 1
                                    

ZELİHA ER

Son zamanlarda klişelere meydan okuyan hayatım oldukça saçma ilerlerken üstüne üstlük kızlar tuvaletinin önünde tam olarak tanımadığım 3 kişiyle duruyor olmamam Olaya aksyon ve eğlence katmıyordu. Üstelik ikisinin erkek olması tuhaf ve beni geren bir durumdu.
Sonuç olarak an itibarıyla hiç bilmediğim bir Şehrin ortasında tam tabir saçma sapan insanlarla olduğumu ailem öğrense geri kalan hayatımda konfeksiyon güzeli olarak büyümem için ellerinden geleni yaparlardı.
Buna rağmen hala ağlıyor olmamam göz ardı edilemeyecek kadar olağanüstü.
Otobüsün kaçması diğerleri tarafından normal karşılansa bile benim pek alışık olmadığım bir durumdu. E haliyle.
-Ne var canım hayatınızda kaç kere Bursa'ya giderken Yalova da kalıcaksınız ? Pozitif olalım.
Ben bu hala gelmemde Oxfordu suçlarken Baran Zekice fikrini ortaya attı.
-Bence gidip kalabileceğimiz güvenli bir yer bulalım .
Kafamda Baran için alkış tutarken üşümeye başlamıştım.
Dizimin üzerinde biten siyah düz elbisem ve üzerine yalandan attığım hırka beni koruyamaz gibi görünüyordu.
Dışarı çıkıp yürümeye başladık.
Oldukça soğuk olan hava yüzünden bacaklarım iflas etmiş durumdaydı.
İlerde gördüğümüz otel sayesinde, hepimiz kafasında ampul oluştu.

-Bence buraya gitmeliyiz? dedi Ev arkadaşım demeye utandığım için aynı konutu bağımsızca paylaştığımız insan dıye tanıtacağım onu

-Yada soğuktan ölelim? dedim Başka bir seçeneğimiz varmış gibi konuşan Seher'i tasdiklemek için.

Otel tarzı yere doğru ilerlerken kendimi Stephan King romanlarından birindeymiş gibi hissettim.

Durmadan fizik kitapları okumuyorum.

İçeride bulunan 40 yaşlarındaki adam midemi kaldırırken konuşmaya başladım.

-Merhaba boş odanız var mı acaba? dedim olabilidiğim en kibar şekilde. cevabını bildiğim sorunun cevabı çok gecikmedi.

-Evet . Kaç kişilik acaba? dediğinde arkamı döndüm ve konuşmaya başladım.

-Ne tanımadığım bir erkekle kalırım nede baş belası bir ucubeyle dedim. hepsi yüz ifadesiyle beni onaylarken,

Tekrar adama dönüp konuşmaya başladım.

-4 Tane tek kişilik? dediğimde Bilgisayar denilemeyeck kadar eski olan teknoloji varoşuna baktı.

Kafasını iki yana doğru sallarken omuzlarında olan saçı ona eşlik ediyordu. kendiliğinden gri olan saçları sosyal medya fenomenlerini kıskandıracak şekildeydi.

-Malesef bir tek kişilik birde iki kişilik odamız var.dedi bu durumun onu mahçup etmesi gerekiyordu.

Normal insanların hayatında iki tane iki kişilik oda vardır ve buda genelde balayı suiti olur bir erkek bir kız kalırlar sonra erkek yerde yatamaz kızın yanında yatırlar . öpüşürler falan . Benim hayatıma gelince göbeği sayesinde yüzünü göremediğim adam bana kalkmış neler diyor?

-Tamam. dedim düşündüklerimin çeyreğini bile kapsamıyordu şu tamam kelimesi.

Odanın anahtarlarını alıp yukarı çıktık. Yine normal insanlarda olduğu gibi odalarımız yan yana falan değildi.

-Siz üçünüz aynı odada kalın .Aşırı derecede dezenfekte olunması gerekn yerde aşırı derecede dezenfekte olunması gereken insanlarla beraber kalamam. Sizi bilmiyorum ama ben mikrop sevmiyorum diyerek kapının anahtarını Seher'e fırlatıp odama girdim. beklediğim kadar kötü değildi en azından kafamdan aşağı örümcek ağı falan gelmedi. camı açıp içeriyi havalandırırken yan odadan gelen çığırışma sesleri beni rahatsız ediyordu. Soğuk suyla bir duş almam gerektiğini fark ettim. Hayır salak değilim sıcak su akmıyor.

HAYATA SIRIT #WATTYS2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin