merhabaaa karneyi almamın staja gitmememin ve 2 haftalık tatil olacağının verdiği mutlulukla bölüm yazıyorum :) umarım beğenirsiniz :)
ben iyice sarhoş olup kendimden geçtim.
mine ve şafak dansı bırakıp masada oturuyop öpüşüyor , ben anıl ece ve doruk dans ediyorduk. sarhoş olduğum için ne tür hareketler yaptığımın farkında değilim ama burdaki herkes böyle .
o yüzden pek te dikkat çekmedim.
saat 1 oldu ama biz hala bardayız. anıl ve ece sızmış gibi ece kafasını anılın omzuna koymuş ikiside yarı baygın. mine ve şafak zaten gitti. doruk ise bardaki bi esmer kızla çok derin bi muhabbet içerisinde
neden bilmiyorum ama daha çok içmek istiyordum
yavaş adımlarla bar büfesine ilerleyip bar sandalyelerinden birine oturdum.
barmen hemen karşıma geldi
"ne vereyim sana tatlım?"
"ne önerirsin?"
"yeni şarabımızdan denemek istermisin?"
"olur"
hemen yanımdan ayrılıp getirmeye gitti. aklıma kerem geldi bi an ve telefonumu çıkarıp baktım. 3 cevapsız arama. 1 mesaj. hepside keremden
mesajı açtım
'saat kaç oldu gelip alayımmı' mesaj 10 dk öncesine aitti.
hiç aldırmadan tekrar cebime koydum. ve barmen getirince içmeye başladım .
beynimi artık kendi isteğimle yönetemiyorum sanki gözlerim kendiliğinden kapanıcak gibi.
ne zaman yanıma geldiğini bile farketmediğim bi çocuk yanımda otudu. şeker biriydi ama bu halde onu düşünücek gibi değildim.
yanımda bi sıcaklıkistiyorum ama bu olamaz.
"selam" dedi gülümseyerek.
"selam" diye karşılık verdim.
"seni daha öncede burda görmüştüm ama hiç böyle değildin bebğim" dedi
"ne varmış halimde ben senin bebeğin değilim" sesimden sarhoş oldugum o kadar belliydi ki ve gözleirmin yarısı kapalıydı.
bar çok büyük olduğu için bzimkileri göremiyorum bile.
"kızma hemen yavrum seni sakinleştireyim biraz istersen"
"hayır" dedim güçsüzce ve sesim çok kısık çıkmıştı. ve çok halsizlikle yürümeye başladım.
belimfe kolunu hissettim ama karşılık veremiyorum halsizliğim buna izin vermiyor
daha sonra ise ayağımın yerden kesildiğini ve onun kucağında olduğumu anlıyorum çıkışa doğru yürüyordu. ama yine sesimi çıkaramıyorum kolumu bile kıpırdatamadm . gözlerim ise kapanmıştı.
(kerem'in anlatımından)
saat kaç oldu hala derin gelmedi arayıp mesaj attım geri dönmedi bile. acaba bişey mi oldu.
en iyisi gidip bakmak. hemen montumu giyip garaja gittim.
arabayı çalıştırdığımda aniden gaza basıp yola koyuldum . o kadar hızlı gidiyorumki. derini bu kadar önemsiyomuyum ben. onu neden öptüğümü bilmiyorum ama o an çok istedim. ama ikimizde hiç bişey olmamış gibi davranmaya devam ediyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Şoförüm
RomanceZengin ve şımarık bi genç kızın , yeni işe alınan şoförünü ilk başlarda küçümseyip daha sonra etkilenmeye başlaması... devamını ve olayları da okuyup öğrenebilirsiniz :)