1.bölüm

2.5K 54 9
                                    

selammm hikayemin başlangıcını yapıyorum begenenlerden vote bekliyorum ve görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim :)

" hey babaa"

" ne oldu kızım"

"az önce o şoförü de koyduğumu söylemek için geldim"

iyikide kovdum sevmedim o adamı hıh

"Derin bu kaçıncı oldu onu niye koydun ? "

"arabada müzik açmak istedim actırmadi neymiş kafası kaldırmıyomus kovdum bende"

"saşırmadim yine saçma bi sebep"

"neresi saçma baba"

"neyse ben birini daha bulup işe alırım"

off.

"ya istemiyorum ben artık şoför filan çocuk değilim 20 yaşındayım ben baba!"

"biliyorum ama sirketle ilgili düşmanım çok bunu sende biliyorsun sana bisey yapmalarından korkuyorum"

nefret ediyorum herseferinde bu konusmadan.

"tamam baba tamam!" deyip dışarı çıktım hemen ezgiyi arayıp bulusmak istediğimi söyledim o benim en yakın arkadaşım

hemen bi taksiye atladım. çünkü babam kendi başıma da araba kullanmama izin vermiyordu lanet olsun.

sahil cafenin önüne geldiğimizde parayı ödeyip indim. babamın şirketine yakın biyerdi burası. göktürk holding yazısı bile görünüyordu.

içeri girdim ezgi benden önce gelmişti . burası her zaman geldiğimiz cafeydi ve oldukça lükstü. Tabiki lüks olcak.

"selam tatlım çağırınca apar topar geldim bi sorun mu var"

"evet var babam yüzünden ya bana çocukmuşum gibi davranmasndan bıktım"

"yine ne oldu"

"heryere şoförle gönderiyo ya bende hepsinin bi zayıf noktasını bulup kovuyorum ama görcek o babam en sonunda bıkcak"

"ayy sende haklısın ya kendi başına bi araba kullanamıyosun bide o bulduğu şoförlerde kültürsüzse fena yani"

" sorma ya"

garson yanımıza geldi

"ne alırsınız efendim ? "

"ben bi cappucino alayım" dedim

"bende aynasından" dedi ezgi.

başını onaylarcasna salladktan sonra gitti.

aslında fakir olmasa bakılcak bi tipi var ama neyse.

siparişlerimiz geldiğinde

"buyrun efendim"

"Teşekkürler" dedi ezgi.

daha sonra bana dönüp

"atakanla aran nasıl"

"güzel ya daha haftaya 1 ay olucak tanıdıgm kadaryla çok kafa çocuk beraber çok eğleniyoruz "

"onu seviyomusun" dedi ezgi

"ben kimseyi sevmem unuttunmu sadece hoş"

"ne bileyim bi umut dogmustu icime sevmeden hayattan tat alamazsn ki "

"umrumda değil ben böyle mutluyum"

biraz daha sohbet ettikten sonra ezginin işi çıktı ve  arabasına binip gitti bende cappucino mun son yudumundan sonra hesabı ödeyip kalktım .

taksilerin olduğu yere doğru ilerliyordum

"ahh"

biri koluma fena halde çarptı.

"önüne baksana kızım"

"asıl sen önüne bak be maymun kolumu acıttın ayrıca ben senin kızın değilim"

her halinden belliydi fakir olduğu fazla muhattap olmak istemiyordum

"kolun için özür dilerim ama sen bana çarptın"

"yürü git be senle mi uğraşıcam"

taksiye atlayıp eve geldim .

babam ve annem evde yoktu.

odama çıkıp biraz twitter da takıldım

sonra biraz uyudum.  uyandıgımda annemle babam gelmişti.  aşağı  inip yanlarına gittim

"evde oldugun iyi oldu derin. Seni yeni şoförünle tanıştıralım dışarda gelir birazdan"

ve içeri bugün kolumu acıtan maymunun içeri girmesiyle ağzım  'O' şeklini almıştı.

umarım begenmissinizdir yeni bölüm bu gece yada yarın gelicek votelerinizi bekliyorum :)

Yeni ŞoförümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin