selammmmm arkadaşlar sizi kırmak istemedim bu yüzden bekletmeden yeni bölümü erken yazdım :))
yorum yapan ve vote verenlere çooooooooook Teşekkür ederimmmm hepinizi görüyorum ve cok seviyorum <3
keyifli okumalar :)
sabah gözlerimi açtığımda başım çok ağrıyordu. Çünkü ağlayarak uyumuştum.
hala aklım almıyor. kerem bana inanmadı. doğru düzgün dinlemedi bile. bi tokat atmadığı kaldı onuda atsaydi tam olucakti.
aslında kim yaptıysa o photoshop çok inandırıcı olmuş ama bana inanması gerekirdi.belkide ben olsam bende düşünebilirdim.
biraz düşündükten sonra gidip konuşmaya karar verdim. belki bu kez beni dinler. Yine aynı şeyi yaparsa bende bidaha konuşmam.
odamdan çıkıp merdivenleri indim. daha kimse uyanmamıştı.
onun odasının önüne geldiğimde kapıyı çalmadan daldım.
gördüklerim rüya olmalı! yok yok yada hayal görüyorum!
kendi elimi sıkınca gerçek olduğunu anladım...
merve sürtüğü yatakta çıplak hala uyuyor kerem piçi ise ayakta altında Boxer var gömleğini giymekle meşgul.
tabi beni görünce hemen yanıma geldi ve kolumu tutmaya çalıştı.
"de-derin"
"sakın bana dokunma adi herif! Buraya masum olduğumu söylemek için gelmiştim ama görüyorum ki masum olmayan sensin gerizekalı senden iğreniyorum! " dedim ve yanağına sert bi tokadı geçirdim.
arkamı dönüp odama koşmaya başladım.
"hey dur" demesini umursamadm.
odama girdiğimde kendimi direk yatağa attım ve sessizce ağlamaya başladım.
ama ağlamamalydm! ondan nefret ediyorum...
Aynı şeyi sürtük hizmetçi günceyle de yakalamıştm ama onda keremin bi suçu yoktu.
psikolojik olarak tamamen çökmüştm ama fiziksel olarak güçlü görünmek zorundayım.
(kerem'in anlatımından)
siktir! işte simdi ben bittim. ben derinsiz yapamam ki...
hala o fotografn gerçek olup olmadığını bilmiyorum ama bi gün öğrenicem.
"günaydın sevgilim"
merveye dönüp baktım.
"ben senin sevgilin değilim kızım eşyalarını al defol odamdan! "
"bana sürtük muamelesi yapamazsn! Dün çok güzel bi gece geçirdik ve artık benim sevgilimsin"
"çünkü sürtüksün defol! "
"hayır sende beni istedin! "
"sarhoştum ve kafam yerinde değildi isteyerek olmadı şimdi siktir git !"
"dün gece öyle demiyordun ama! Tekrar bana geliceksin biliyorum" dedi ve üstünü geçirip gitti.
hah ! Tekrar gelirmişim! Çok bekler.
dün gece keşke hiç yaşanmasaydı..beynimi kontrol edemiyordum. bi yandan o sürtük hormanlarımı ele geçirdi.. bi yandan da nasılsa derin yapıp aldattı diye geçti aklımdan.
yukarı çıktığım da nursen teyzeye evdekileri sordum.
derinin anne ve babası gitmiş derinle merve odasndaymış.
derinle daha sonra konuşucam ama şimdi okula gitmem lazım.
kahvaltı yapıp evden çıktım.
10 dk sonra telefonumu unuttuğumu farkedip eve geri döndüm.
yedek anahtarla eve girdigimde salondan mervenin sesi geliyordu.
biraz yaklaştım.
"ay tabi kızım o kadar zevkli bi gece geçirdik ki hala etkisindeyim"
belliki telefonla konuşuyo sürtük. biraz çaktırmadan dinlesem sorun olmaz heralde.
"hahahaha sonunda elde ettim ama gör bak beni bidaha yatağına atıcak"
Rüyanda görürsün.
"evet bilseydim bu photoshop u daha önce yaptırırdm"
nee ne photoshop u.!
"evet tatlım gerçekçiydi ,hemen inandı ateşli kerizim"
allah benim belamı versin!
hemen yanına gidip tokadı geçirdim yere yığıldı.
"napıyosun sen!"
"bana bak kızım herseyi biliyorum bidaha sakın bizim hayatımıza burnunu sokma!"
"bizim mi hahahah artık derin ve sen diye bişey yok"
"siktir git merve"
"artık ben seninim bana sahip oldun! Bunu o kadar çok istiyordum ki o yüzden photoshop yaptrdm "
"herkes senin sahibin sürtüksün defol! "
"eski günlerde ki gibi hala bana aşıksn biliyorum"
"derin den başka kimseyi sevmiyorum ne yüzsüz bişeysin sen yaa"
(derin'in anlatımından)
tartışmaya o kadar dalmışlardı ki merdivenlerde dururken beni farketmediler.
bana bu iftiranın mervenin yaptığını zaten tahmin etmiştim ve yanılmadm.
en azından kerem benim masum olduğunu öğrendi. ama o değil.
köpek gibi sürünsüz şerefsiz! pişmanlıktan geber!
sonradan beni farketmiş olacaklar ki ikiside bana döndü.
"derin sevgilini çaldım diye kızma bana tatlım birbirimizi çok istedik napalım" deyip sırıttı pis sürtük
ama yok artık onunda saçını başını yolmadan rahat edemiycem fazla ileri gitti!
hemen hızlıca yanına gidip üstüne oturdum kerem zaten yere düşürmüştü
"napıyosun seeenn yelloz!" diye bağırmasına aldırış etmeden bi elimle saçını başını yoldum diğer elimle de yüzüne yumruk tokat ne varsa geçirdim.
kerem beni tutmak için hiç uğraşmadı tutamazdı da.
sonra ayağa kalktım yüzü gözü kan içinde kalmıştı oh olsun.
saçından tutup konuştum.
"bana bak seni adi fahişe bida hayatıma burnunu sokarsan daha beterini yaparım!!!"
sonra arkamı dönüp gidecekken kerem seslendi.
"de-derin dur lütfen" deyip kolumu tuttu.
önüme dönüp kolunu ittirdim.
"bana sakın ama sakın bidaha pis ellerinle dokunma!"
"bak ben gerçekten çok pişmanım seni herşeyden çok seviyorum evet bi hata yaptım herkes hata yapar ama cok sarhoştum senin başkalarınla olma düşüncesi beni yedi bitirdi"
"bana inansaydn hiçbiri olmazdı! Artık şoförümden başka bişey değilsin pislik!" deyip arkamı döndüm ve hızlıca odama geldim.
evet güçlü olmayı başarmıştm. artık ağlamak yok yalnız kaldığımda bile ağlamıycam!
Kısa bir bölüm oldu biliyorum ama şimdilik bu kadar yazabildim fırsat bulunca tekrar yazıcam arkadaşlar :)
ileriki bölümler Hakkında biraz kopya vericem :)
derin amerikaya gidicek ve 1 sene zamanı ilerleticem ve 1 sene sonra geri dönecek :) sonra neler olucak neler :)))
düşüncelerinizi bekliyorum çünkü yorumlarınız benim için çok önemli ve değerli :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Şoförüm
RomanceZengin ve şımarık bi genç kızın , yeni işe alınan şoförünü ilk başlarda küçümseyip daha sonra etkilenmeye başlaması... devamını ve olayları da okuyup öğrenebilirsiniz :)