12.bölüm

1.2K 30 5
                                    

selam arkadaşlar bugün söz verdiğim gibi bölümü yazıyorum :)

Sabah erkenden uyandım 9 bucukta dersim var . keremin ise 10 da.

yüzümü yıkayıp üstümü giyindim aşağı indiğimde kerem salonda oturuyordu.  yanında dikilen günceye ne demeli!

Hiç vazgecmiycekmi bu kız. kerem onun bu kez suratına bakmıyordu. aferin aşkıma!

"öhöm öhöm" diye ses çıkardım yanlarına yaklaştıgımda.

"işine bak günce" diye tersledim.

oda bana kötü bakışlar atarak gitti.

kerem beni derinlemesine süzerken bende ona gülücükler atıyorum.

"hayatım beni süzmen bittiyse kahvaltıya geçelim mi"

"ha"

bi an kendine gelmis gibi bu tepkiyi vermesi kahkaha atmama neden olmuştu .

"kahvaltı diyorum :)"

"tamam olur sevgilim"

beraber masaya oturduk. sessizce ve aşk dolu bakışlarla kahvaltımızı bitirdik. 

daha önce hiç kimseye aşık olmadım hepsine eglenip gezip tozmak gözüyle baktım. bi gün aşık olabilcegimi tahmin ediyordum ama şoförüme olcagimi hiç düşünmezdim.

ama bu durumdan hiç te şikayetçi değilim çünkü o benim!

"derin" keremin sesiyle düşüncelerimden ayrıldım

"hı"

"hadi çıkalım" dedi.

"tamam" deyip çantami aldım.

bu kez arka koltuğa oturdum . arabadan inerken dikkat cekmemek icin.

"keşke şu durumda olmasaydık herkesin içinde elini tutarak karşılarına çıkmak isterdim " dedi

ve bunu bende çok isterdim. ne olurdu yani baska bi zamanda başka bi şekilde karşılaşmış olsaydık.

"bunu bende isterdim" dedim.

aynadan beni kesiyordu devamlı.

okulun önüne geldiğimizde arabadan inmeden önce ön koltuğa uzanıp yanağından öptüm.  kimse görmedi.

arabadan indigimde Üzgün bakışlar atıp önden ilerledim.

arkamdan seslendi.

"erkeklere yaklaşma"

sadece arkamı dönüp gülümsedim.

kantine gittigimde bizimkiler yine kantinde oturuyordu.  Yani ece mine ezgi.

yanlarına yaklaştıgımda hepsi selam verdi. kısa bi selamlasmadan sonra biraz muhabbet ettik. 

"ayy derin senin son gelişmelerden haberin yok dimi" dedi mine.

yine saçma bişey kesin.

"yok ne oldu"

"bu ezgi var ya bizim geçen dalga geçtiğimiz keçi sakallı itici çocukla artık sevgili oldu"

"nee" diyerek kocaman gözlerimi açtım.  çok şaşırdım doğrusu.  ezgi güzel bi kız ama o tip ona hiç yakışmıyor.

"tankut'la dalga geçmeyin sakın" dedi ezgi.

demek ismi tankut.

"tamam tamam geçmeyiz" dedim.

ve yanımıza tankut yaklaştı.  çok itici cidden. 

Yeni ŞoförümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin