27.bölüm

794 33 17
                                    

selammmm sevgili okuyucularımmmm yorumlarınız benii çooook mutlu etti :) voteler içinde çok teşekkürler :)

sabah uyandıgımda saat 7'ydi. aşağıya su içmek için indim .

içtikten sonra tam yukarı çıkcaktm ki kapı sesi duydum.

evet kerem bey yine gece nereye gittiyse yeni eve geliyor.

suratı düşmüş göz altları morarmış bi şekilde kapıdan içeri girerken beni gördü.

ama ben aldırmayıp odama çıktım. bana sabaha kadar ne yaptığını anlatasaya kadar da konuşmamaya karar verdim.

odama çıktıktan sonra saat daha erken olduğu için tekrar uyudum.

...

1 hafta sonra

evet 1 hafta daha geçti ama kerem beyimiz hala hiçbişey anlatmadı.

ne var bunda ya 2 haftadır eve sabah geliyo.  aldatıyosada aldatıyorum desin.

delirmek üzereyim artık. ama bugün konusucam onunla.

Ayrıca bugün doğum günüm.  bari bugün anlatsın bana.

saat öğlen 1 olmuştu.  odamdan salona indigimde herkeste bi telaş vardı. 

yemek yapma temizlik kokteyl filan.  Ayrıca bugün için annem hizmet edecek insanlar tuttu.

arabanın sesini duyduğumda hemen dışarı çıktım.

kerem elinde bi paketle arabadan iniyordu.

eve doğru ilerlerken karşımda durdu.

"konuşmamız lazım" dedim.

"tamam aşkım konuşalım gel arka bahceye oturalım" dedi.heyecanlı ve sıcak kanlı görünüyordu.

"tamam" dedim soğuk bi sekilde ve arka bahçeye ilerledik

bahce salıncağımıza oturduktan sonra konuşmaya başladım.

"kerem 2 haftadır sabaha kadar yoksun.  soruyorum anlatmıyorsun biz ne ara bu duruma geldik ha"

"derin bi dinle"

"ne dinlemesi 2 haftadır birsey anlatcan diye bekliyorum bende insanım! Hangi kadınlarla yatıp kalkıyosan onlarla konuş !" deyip içeriye doğru yöneldim.

ama tam kapıdan içeri gircekken arkamdan bağırdı. bende arkamı dönüp ona baktım

"lanet olsun derin!  sırf doğum günün için sana şunu alabilmek için sabaha kadar taksicilik yaptım ama boşunaymış. çok yazık! " elindeki paketi yere fırlattı ve arabaya doğru yöneldi.

yumruklarını sıktığını görebiliyorum. daha sonra arabaya binip hızla gitti

aklıma sıçayım! ne kadar aptalım! ben ne yaptım yaa o benim için uğraşırken aldattığını düşündüm.

suan beynimi taşla ezmek istiyorum!

attığı pakete ilerleyip elime aldım. açtığımda ise bi kuyumcu kutusu çıktı.  onun kapağını kaldırdığımda büyülendim resmen..

geçen gün internette baktığım çok şık pırlanta kolye şuan ellerimdeydi.

kendime bir kez daha küfrettim.

kutuya damlayasaya kadar gözyaşlarımı farketmemiştim bile.

keremi çok kırdım. beni ne zaman affeder bilmiyorum belkide hiç affetmez.

Yeni ŞoförümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin