10.bölüm

1.3K 44 6
                                    

selammm geç oldu ama yazabildim umarım beğenirsiniz :)

Derin uyurken masumlugu daha çok ön planda duruyordu.  sesimi çıkarmadan onu izledim.

acaba bunları söylerken ciddimiydi yoksa hepsi sadece sarhoşlugunun etkisinden mi. 

ama insanlar sarhos olmadan düşündükleri sarhoşken söyleyebiliyor  bu düşünce beynimi tırmalarken derin yerinde kıpırdandı.

uyanmasn diye nefesinimi bile tuttum. tekrar hareketsiz kalınca nefesimi bıraktım.

bana ne oluyo böyle ne zamandır insanları bu kadar düşünür oldum. 

burdan kovulsam kalcak yerim bile yok annem babam öldükten sonra ev elimden gittiği için sokakta kaldım. 

annemle babam kaçtıklari içinde hiç bi akrabamı bile tanımıyorum hepsi sırt cevirmis.

onun için burda yanlış bişey yapmamalıym . suan derinin yanımda uyuması bile yanlış.  çünkü ben onun şoförüyüm!

ne olcak sanki bana aşık olup evlenicekmi benimle. bu imkansız. sınıf farklarına lanet olsun!

olmucanı bildiğim bişeye umut baglayamam ...

derinin ellerini üzerimden çekip ona hissettirmeden yataktan kalkmaya çalıştım .

"kereeeem"

bunu gözleri kapalı söyledi.  uykusunda mi konusuyordu bu yoksa sayıklıyormu.

biraz bekledikten sonra uyanık olmadığını anladım.  yavasca kalkıp odadan çıktım.

kendi odama gidip yatınca aklımda tek şey vardı.

derin...

düşünceler içindeyken uykuya dalmışm. .

............................................................

(derin'in anlatımından)

sabah başımda ki şiddetli ağrıyla gözümü açtım . ne olmuştu bana böyle ya.

ahh tabi bar da icmistm.  ya barda  yanıma gelen çocuk o nerde peki ! şükürler olsun ki yok en son beni kucağına almıştı . ama gerisi. .. beynimi hatrlamaya zorluyorum ama olmuyor.. çok içmişim..

aha! keremm... aklıma onun gelmesiyle kendimi hatrlamaya daha çok zorladım.

hadi derin Başarabilirsin hatırla şunu ne oldu keremle hadi aptal kafam!

Dün gece birden beynime inince ağzım açık kaldı ve elimi ağzımla kapattm. hepsini hatırlamıyorum yarı baygın olduğum için ama beni begenmiyomusun gitme yanımda kal gibisinden çok saçmalamıştm.

off fena rezil oldum hemde şoförüme!

Bunları neden soyledimki ben şimdi. . onun sıcaklgina gerçekten ihtiyacm mi vardı...

ben düşüncelere dalmışken kapı tıklatıldı.

"giiiiir"

içeri o hizmetçi kız girdi.  Yani keremden ogrendigim kadarıyla günce.

"efendim kahvaltı hazır"

"iyi geliyorum"

kapıyı kapatıp çıktı.

ben hala dünkü bar giysimle durduğumu farkettim ve hemen üstümü değiştirip aşağı indim .

kerem her zaman ki gibi masadaydi. ve yine günceyle konuşuyordu!

Yeni ŞoförümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin