32.bölüm

741 32 13
                                    

selaaaaammm sevgili okuyucularımmmm beklettiğim için özür dilerim :)

yorumlarınız benii çooook mutlu etti hikayemin heyecan uyandırması begenilmesi büyük mutluluk :)

yorumlarınız ve voteleriniz benim için çok önemli :)

çok konusmadan bölüme dalıyorum :D

(enes'in anlatımından)

yavasca yatakta hareketsiz yatan derinin yanına ilerledim.

habersizce içirdigim hap yüzünden böyle uyuması çok isime gelicek normalde hayatta benimle yatmıcagını biliyorum .

o lanet sevgilisine bağlı olduğu her halinden belli oluyor.

olsun benim işim bitince umrumda olmaz.

ilacın etkisi uzun olmadıgı için onu ellerinden ve ayaklarından yatağa bagladım son olarakta ağzını bantladım.

sonra üstüne çıktım boynuna küçük küçük Öpücükler bırakmaya başladım.

kokusu onu daha çok istememi sağlıyordu. ama acelem yok tadını çıkara çıkara yapıcam.

bakire gibi duruyor ama değildir bu güzellikle kimse onu bakire bırakmaz.  ayaküstü bile ona saldırmamak için kendimi zor tutmuştum.

daha sonra ellerimi beline koydum kendime sabitledikten sonra kazağını yukarı kaldırmaya başladım.

ellerim göğüslerine geldiginde sıktım.

"ahh yapma " hala ilaçların etkisinde ve gözleri kapalı şekilde konuştu.

yüzü buruşuktu ama bi türlü gözlerini açamıyordu.

ellerim göğüslerindeyken ağzındaki bantı çekip  dudaklarını sömürmeye başladım. 

o kadar tatlıydı ki sabahtan akşama kadar öperilirdim.

Bi anda derin gözlerini açınca kafamı geri çektim

ve o yaşadığı anın şokundayken tekrar ağzını bantladım.

gözlerini kocaman açmış bakıyordu. gözyaşlarının akması uzun sürmedi bağırmaya çalıştı ama ağzında ki bant buna izin vermedi. hersey istediğim gibi gidiyordu.

üstüne kendimi daha çok bastırdım ve kalçalarını avuçladm sıkmaya başladım.

(kerem'in anlatımından)

1 saat olucak ama derin hala gelmedi.

alt tarafı bi ağrı kesici alıcaktı. hemen telefonumu elime alıp onu aradım. 

ama yok kapalı! delircem şimdi telefonu niye kapalı!

hemen reception u arayıp kafede kullanılan bölümün numarasını istedim.

"buyrun efendim" dedi kafedeki çocuk.

"ağrı kesici istemeye bi kız geldimi"

"evet geldi efendim"

"nerde?"

"bilmiyorum efendim en son enes beyle konuşuyordu". ne enesmi ?

bilegini burktugnda onu kucagnda taşıyan enesmi ? tabiki de odur.!

lanet olsun ne işi var onunla.

"odama 2 görevli gönderirmisiniz aşağı inicem yürüyemiyorumda."

"hemen gönderiyorum" dedi ve kapattım.

görevliler geldiğinde bana reception a kadar yardım etti ve bana bi tane koltuk değnegi verdi.  bu işimi görür en azından.

Yeni ŞoförümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin