35.bölüm

642 25 14
                                    

selammm sevgili okuyucularımmmm yorumlarınız ve voteleriniz oldukça yazma isteğim daha çok artıyo o yüzden şimdi yazıyorum :)

keyifli okumalar :)

o olaydan sonra hemen o evden çekip gitmek istedim.  annemlerde beni anlayışla karşıladı.  kafamı dinlemek için 1 yıl amerikada kaldım.

ve şimdi 1 yıl sonra Türkiye ye geri dönüyorum. 

acaba kerem nasıldı degişmişmiydi amerikadayken bana defalarca ulaşmaya çalıştı ama hiç cevap vermedim..

ama ben değişmiştim. başım dik bi şekilde karşısına çıkıcam. sulu göz derin değilim artık.

taksinin durmasıyla eve geldigimizi anladım.  adam inip bagajdan bavullarımı çıkardı ve kapının önüne götürdü.

sonra parayı ödeyince gitti. eve girmeden önce inceledim hala aynıydı bi değişiklik yok.

kapı ziline bastım . kapıyı nursen teyze açtı.

"ay yavrumm hosgeldin çok özledim seni" diyerek bana sarıldı.

"hosbulduk Teşekkürler" dedim resmi olarak.

içeri geçtiğimde annem ve babam ayakta beni bekliyordu.

"derinn seni çok özledim kızımmm" deyip sarıldı annem

"bende anne"

"hosgeldin kızım" diyerek babamda bana sarıldı.

"değişmişsin kilo mu verdin sen" deyip annem hemen sorguya başladı.

"hayır anne sana öyle gelmiştir" diyerek gülümsedim.

daha sonra kerem yanımıza geldi.  suratıma özlemle bakıyordu sanki her an üstüme atlayıp sarılcakmış gibi.  ama umrumda değil.

bende onu ne kadar özledigimi farkettim .deve'm demeyi bile özledim. ama belli edemem

"hosgeldin derin" dedi kerem.

"hosbulduk" dedim ifadesizce.

daha sonra keremin gözü elimde ki tek taş yüzüğe ve alyansa kaydı

annemlerde yeni farketti.

"aa kızım yüzük ne ?"

"tabi size söylemeyi unuttum amerikada nişanlandm ben " bunu söylememle kerem ağzını açıp bana baktı annemler ise şaşırmıştı.

"nee anlat bakalım kim bu neyin nesi"

"adı james. yarı Türk yarı amerikan . orda tanıştık ve hersey cok ani gelişti . zaten oda yarın sizinle tanışmaya gelicek"

evet soylediklerim yalan değil. James aslında çok hoş çocuk.  ama sadece çok hoş. keremi unutmak için onunla sevgili oldum sonra  Nasıl oldu bilmiyorum ama nişanlandk kendi aramızda.

"çok sevindim kızım hayırlısı olsun" diyerek annem ve babam bana sarıldı.

Artık 22 yaşındaym nişanlanabilicek bi yas. o yüzden doğal karşıladılar.

kerem ise gözleri dolmuş bi şekilde bana bakmaya başladı.

"hayırlı olsun derin" dedi soğuk bi sekilde.

"teşekkürler" deyip gülümsedim inadına.

"sen çıkıp biraz dinlen kızım yorgunsundur"

"evet biraz dinlensem iyi olucak" deyip odama çıktım.  çıkarken de keremin suratına bakmadım.

Yeni ŞoförümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin