8.bölüm

1.3K 43 6
                                    

1 gün aradan sonra 8. bölümle geldim :) vote verenlerin hepsini görüyorum çok teşekkürler ve görüşleriniz olursa bildirirseniz sevinirim :) çok konuşmadan hikaye ye geçeyim :)

kaçmaya çalıştım ama gözüme gelen sudan onu göremedim çarpıştık ve yere düştük! ben onun tam üstündeyim ikimizde sırılsılamız!

bi10 saniye öyle baktık birbirimize.

"derin çok ağırsın kalkarmısın üstümden ?"

maymuna bak! bunu dalga geçer gibi söyledi ama sinir oldum ya. öldürücü bakışlarımı atıp kalktım üstünden.

"ben kilolu değilim bikere deve" 

"ezildim ama" yine sırıtıyordu

"bana bak .." cümlemi yarıda kesti.

"hadi hadi yürü git üstünü giyin yoksa hasta olcaksın" dedi kerem

"sanane olursam olurum"

"iyi be banane olursan ol, hasta olunca yanımdayken burnunu çekip durma diye dedim"

odunlukta sınır tanımıyor!

"irençsin ya bunun içinmiydi" deyip içeri yürümeye başladım. arkamdan 'şaka şaka' demesine aldırmadan devam ettim.

odama geldiğimde hemen üstümdekileri çıkarıp kendimi duşa attım.burnumu çekip durmayı bende istemiyorum.

duştan çıkmama yakın telefonum çalınca aceleyle çıkıp havluya sarındım. arayan eceydi.

"alo ece"

"merhaba tatlım. bizim çocuklarla akşam 9 gibi her zaman gittiğimiz bar'a gitcez sende gelsene"

"kimler geliyo?"

"ben mine ezgi doruk anıl ve şafak"

"tamam gelirim" deyip telefonu kapattım.

saat zaten 8 olmuş en iyisi direk üstümü giyinmek. iç çamaşırlarımı giydikten sonra altıma dar siyah kısa etek giydim onun üstüne beyaz kazak ve siyah deri ceket ve ayakkabı olarakta yine siyah platform topuklu ayakkabı giydim. sade ve gösterişliydi.

saçlarımıda kurutup  düzleştirdikten sonra saat 8 i 45 geçiyordu. 

odamın kapısı çaldı.

"giiiirr"

gelen nursen teyze.

"derin yemek hazır"

"tamam geliyorum kerem aşağıdamı"

"evet masada" dedi

"peki" 

odadan çıktığında bende makyajımı yaptım ve o mükemmel parfümümden sıktıktan sonra aşağıya indim.

salona geçtiğimde o hizmetçiyle gülüşüyorlardı . yine o kız ona asılıyordu çok belli. neden bunu düşünüyorum ya asılırsa asılsın.

ben gelince keremin bakışları bende bi süre kaldı baştan aşağı süzdü beni. sesimi çıkarmadan masaya oturdum.beni görünce hizmetçi kızda mutfaga gitti.

ilk sessizliği o bozdu.

"biyere mi gitceksinn?"

"sanane" 

"ben götürücem sonucta bilmem lazım"

"tutku bar'a götürceksin"

"tamam orda yalnız durmucaksın dimi?"

"ya sanane seni ilgilendirmez beni bırakıp dönersin ve hizmetçiyle gülüşmene devam edersin"

"sen günce'yimi kıskandın" sırıtarak söyledi.

isminide biliyo. ben bile bilmiyodum.

"ben senin neyini kıskanayım be umrumda değilsin. onla evlensen bile umrumda olmaz"

olmaz dimi. yok olmaz . olmamalı. olamaz!

resmen gülmemek için dudaklarını bastırıyordu ve kafasını eğdi iyice .

bende konuyu değiştrdim

"annemler 1 hafta daha gelmicekmiş"

"hadi ya sana daha çok katlanmak zorunda kalıcam yani bu çok sıkıcı olucak ufaklık" dedi

"asıl benim için berbat olucak deve annemler olmaynca sadece şuan seninle yemek yemek bile sıkıcı"

"sana katılıyorum" dedi.

ondan sonrada hiç bişey konuşmadık yemek biteseye kadar. yemek bitincede

"hadi çıkalım" dedim.

"tamam" deyip benden önce çıktı kapıdan. ve tahmin edin ne oldu? yine kapımı açmadan arabaya bindi.

bende kendi kapımı açıp arka koltuğa geçtim.

yol 15 dk sürdü ve yol boyunca hiç konuşmadık.

bar'ın önüne geldiğimizde

"ben çıkcagım zaman seni ararım gelip alırsın" dedim

"benimde gelmemi istermisin kötü bişey olabilir?"

"çocukmuyum ben ya" deyip arabadan indim.

bar dan içeri girdiğimde gözüm bizimkileri aradı. en köşedeki deri koltularda oturuyolardı. 

"selammm" deyip yanlarına yakınlaştım. 

hepsi karşılık verdi . ezgi gelmemiş işi çıkmış

"oo derin hanım hiç gözükmüyorsun ortalıkta" dedi doruk. tabi kaçırıldığımı kimse bilmiyordu.

"hastaydım" dedim. 

"şimdi nasılsın" dedi anıl. bu çocuğun cidden bana karşı bi ilgisi var onu biliyorum ama ondan hoşlanmıyorum arkadaş gibi bakıyorum.

"iyiyim" dedim. 

"hadi dans edelim" dedi anıl.

"canım şuan istemiyor" dedim

"ee gençler hadi içelim bari ya " dedi şafak.

"ayy bencede içelim . heyyy garsonn" dedi ece.

hepsi sipariş verdikten sonra bende tekila istedim. 

normalde içki içmem ama altta kalmamak için içicem.

içkiler geldiğinde hepsi sömürmeye başladı.bende yavaş yavaş içiyordum .

mineyle şafak sevgili.

"aşkımm hadi kalk dans edelim" dedi mine.

onlar masadan ayrıldı.

ben ece doruk anıl kaldık.

bende o arada  ikinci bardaga geçtim. yavaş yavaş kendimden geçiyorummmm..

laptopu babam alıcak o yüzden şimdilik kapatmak zorundayım malesef. gelecek bölüm çok yakın zamanda :) görüşmek üzere votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum :)

Yeni ŞoförümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin