31.bölüm

758 30 15
                                    

merhabaaaaa arkadaşlar biliyorum çok bekletiyorum ama inanın okul ve staj beni çok yoruyor hemen uyumak zorunda kalıyorum bugün de staja gitmedigim için yazıyorum umarım güzel bi bölüm olur :)

sabah uyandıgımda saat 9 du.  kerem çoktan uyanmış beni izliyordu.

"günaydın aşkım" dedim

"Günaydın meleğim" dedi.

"neden beni uyandırmadın"

"seni uyurken izlemek daha güzeldi"

uzanıp yanağına öpücük kondurdum.

"ee benim sakat sevgilim bugün nasılmış" dedim sırıtarak.

"dalga geçme" dedi homurdanarak . bu hali de çok seker.

"kerem bak ne diycem sen iyileşeseye kadar burda kalalım"

"olmaz derin okulu o kadar çok ekemezsin ben zaten gidemem bu halde ama sen gidiceksin"

"hayır kerem sana bakıcam"

"bunu sonra konuşalım" dedi ve sustuk.

sonra odaya kahvaltı istedim.  görevliler getirdiğinde keremin yattığı tarafa koydum ve sessizce yemeye başladık.

kahvaltımızı bitirdik ve ben banyoya gidip duş aldım.  hiç konuşmadık hala.

kıyafetlerimide banyoya aldığım için orda giyinip saçlarımı kuruttum.

odaya girdigimde kerem yine aynı şekilde yatıyordu.  tabi kırık ayakla biyere gidemeyecegine göre.

ya aslında böyle olmamız çok saçma oldu hemen yanına gidip ona sarıldım.

ama o kendini sıkıyordu. suratı bi garipti.

"kerem neyin var? "

"hiiiç" dedi. bunu dişlerinin arasından zorlukla söyledi.

"anlat neyin var kerem iyi değilsin"

"iyiyim derin beni birazdan tuvalete götürmezsen ikimiz içinde iyi olmucak."

hahahah Kıyamam bunun için mi kendini sıkıyordu yerim ben bunu ya.

"tamam tamam hadi gel aşkım yatağımıza işemeni istemem" dedim 32 diş sırıttım.

oda zorlukla gülümsedi.

kırık ayağının olduğu tarafa kolunun altına girip banyoya yürütmeye başladım.  çok zorlanıyorum ama dayanabilirdim.

banyodan içeri girdigimizde klozetin önüne gelip sadece eşofmanini utangaclıkla indirip çıktım.

5 dk sonra seslendi.

"derinn gelebilirsin"

girdiğimde hazır beni bekliyordu

tekrardan kolunun altına girip onu yürüttüm

yatağa yatırdığımda gözlerini benden alamıyordu.

"neden bakıyorsun" dedim

"hiiiç sadece sana sahip olduğum için ne kadar şanslı olduğumu düşünüyorum"

bunu söylemesine gülümseyerek karşılık verdim ve yanına sokulup ona sarıldım.

"keremm seni çok seviyorum"

"bende seni bitanem"

"bende seni mi ? odun.  Sende beni ne ?"

"aman derin bende seni seviyorum"

Yeni ŞoförümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin