Merhaba arkadaşlar :) hikayemin beğenildiğini duymak ve voteler aldığını görmek beni çoookkk mutlu etti bitanesiniz :) çok konuşmadan hikayeme dönüyorum :)
yavaşça dudaklarımızı ayırdık ve tam gözlerimin içine bakıyordu!
daha fazla dayanamayarak sitem etmeye başladım.
"senden uzak kalamam anlıyomusun ! bide böyle bağlanmışken!" dedim.
ama kerem bi süre konusmayıp söze başladı.
"aramızdaki sınıf farkını görmüyormusun derin bunu nasıl açıklarız ? beni burda tutacaklarınımı sanıyorsun?"
olabilir ama hiç bişey umrumda değildi. sadece o...
"bizden başka kimse bilmek zorunda değil."
keremi öpünce bu zamana kadar farketmediğim duygularım canlandı. onu nasıl deli gibi kıskandığımı bile farketttim. sanırım ona aşığım...
"ya öğrenirlerse?"
"hiç bi sorun olmayacak .. beni istemiyomusun.. tamam eğer istemiyosan bunlar hiç yaşanmadı tamam mı"
bunları söylerken sesimin ciddi çıkmasına özen gösterdim.
"hayır tabiki seni istiyorum bunu sende anlamışsındır.. sadece endişeliyim.. bana emanet edilen kıza istemeden yan gözle baktımm. yani sana.. kendimi engelleyemiyorum senin yanında. bunu benimde kendime itiraf etmem zor oldu ama oldu.."
bu yaptığı uzun konuşmadan baya etkilenmiştim. ve bende bi konuşma yapmaya karar verdim.
"sınıf farklarının canı cehenneme anlıyomusun. bunu önceden hiç düşünmezdim ama artık sınıf farklarını önemsemiyorum.ben değişmeye başladım senin sayende"
bunları söylediğimde yaklaşıp beni öpmeye başladı tabi bende karşılık verdim.1 2 dk sonra dudaklarımız ayrıldı.
"söz kimse bilmeyecek sevgilim" dedim ve yanağına öpücük kondurdum. gülümsemesi yüzüne yayılırken onu izledim çok tatlı oluyordu. beni nasıl bu kadar etkilemeyi başardı.
keremle tanışana kadar biri bana şoförünle sevgili olcaksın dese ona katıla katıla gülerdim. ama şimdi farklı. kerem var!
kerem tam konuşmak için ağzını açaçakken kapı çaldı.
off her zaman biri gelmek zorundamı. !
keremi tekrar banyoma gönderip kapıyı açtım.
ahh yine hizmetçimiz günce!
"öğle yemeği hazır efendim"
"tamam gelirim" dedim.
"şeyy keremi gördünüzmü yemeğe çağıracaktımda"
yemeğemi çağırcak yoksa yavşamak için mi çağırcak belli değil. benim sevgilim lan o yolarım seni!
"hayır . kendisi gelir çağırma!" sert bi şekilde söylemiştim bunu
"peki" dedi ve arkasını dönüp gitti.
kapımı kapatıp banyoya ilerlerken burnumdan soluyordum resmen.
"ne oldu sana neye kızdın?" dedi.
"bişeyim yok benim bi gün o günceyi yolucam!"
"ahahah gelen o muydu yoksa"
gülerken o kadar tatlıydı ki..
"evet ona yaklaşma bi daha!" dedim.
"tamam tamam kızma yalaşmıycam ama sende öyle küçük hanım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Şoförüm
RomanceZengin ve şımarık bi genç kızın , yeni işe alınan şoförünü ilk başlarda küçümseyip daha sonra etkilenmeye başlaması... devamını ve olayları da okuyup öğrenebilirsiniz :)