630-296-7536

908 41 14
                                    

Eminim buradaki sizler pek çok bana yardım edinli birinci kişi ağzından yazılmış hikayeler görmüşsünüzdür. Şöyle oldu, böyle yaptım, lütfen falan filan… Sizi bunlardan biriyle rahatsız etmeyeceğim.Sizden yardımınızı istemeyeceğim. Sizden istesem dahi bunu bana veremezsiniz,yardımınız işe yaramaz.

Neden?

Çünkü siz bir üye değilsiniz.

Keşke ben de olmasaydım.

Hepsi çok masum bir şekilde başladı, bir telefon çağrısıyla.

Birkaç saattir uyanıktım,kutular açıp evi temizliyor, tesisatçıyı beni araması için bekliyordum. Daha yeni bir kabine taşınmıştım ve müteahhit her şeyi berbat etmişti. Bu nedenle müteahhidin yapması gerekip de yapmadığı şeyleri yapmaları için yetkili kişilere telefon etmek gibi harika bir meşgalem vardı.

Telefon 12:06’da çaldı.

Fena değil diye düşündüm. Çoğunlukla tesisatçılar saat 5’e kadar arama zahmetinde bulunmazlardı.

Telefonu açtığımda bir kadın ‘Lütfen mevcut bir operatör için beklemede kalın.’ diye konuşmaya başlamadan önce bir merhaba bile diyemedim.

Kalktım ve mutfaktaki iskemleye oturdum, burası kargo kutuları tarafından işgal edilmemiş az yerden biriydi. Asansör müziği kulağıma tanıdık titreşimler yolladı. Müzik bitip, birbirine pek de uymayan üç notalı bir melodi çalan piyano ikinci turunu tamamladığında neredeyse uyuyacaktım.

Ses hattan geldi.

'‘Boothworld Endüstrisi’ne hoş geldiniz. Benim adım Samantha, bugün sizin operatörünüzüm. İsim?’'.

Ne diyeceğimi bilemedim, bu nedenle operatöre kendi adımı verdim.

‘'Efendim, kim olduğunuzu biliyoruz. Ben sizin operatörünüzüm, lütfen erişim için bana bir isim verin.’'

'‘Anlamıyorum.’'dedim.

‘'Herhangi biri olabilir efendim, sadece bir isme ihtiyacımız var.’'

‘'Ah, tamam.’' dedim. Harold Withers diye bir isim uydurdum.

'‘Efendim, operatörünüz olarak hayali isimler veya tanımadığınız kimselerin isimlerinin kullanılamayacağını belirtmek zorundayım.’'

'‘Ne için kullanılacak?'’ Bu ismi uydurduğumu nasıl bilmişti? Tüm bunlar bir şaka gibi gelmişti, ama yeni numaramı çok az insan biliyordu.

‘'Tadilat.'’

‘'Tadilat? Orası tesisatçı mı?’' diye sordum.

'‘Boothworld Endüstrisi’ne hoş geldiniz. Benim adım Samantha, bugün sizin operatörünüzüm. İsim?’'.

Bunu evet olarak algıladım ve onlara eski sevgilimin adını verdim. ‘'Jessica Goodwin.’'

Telefonun öteki ucunda klavye tıkırtıları duyabiliyordum. Sanki klavyeye basmıyordu da yumrukluyordu. Bir süre sonra geri dönüş yaptı.

‘'Jessica Goodwin’' dedi.’Tadilat 21 Ağustos 2015 tarihine atanmış. Tekrar atamak ister misiniz?’'

Tüm zaman boyunca sessizdim. Buna inanamadım. Biri benimle dalga geçiyordu.

'‘Kim o? Sen misin Jessica? Bu bir tür şaka mı?’’ diye sordum.

Kadın uzun bir süre cevap vermedi. Sanırım hattın öteki tarafındaki kişi gülme krizine tutulmuştu.

‘'Orada mısınız?’' diye sordum.

‘'Evet ya da hayır efendim.’' diye cevapladı.

‘'Evet’' dedim kadının ne sorduğunu anlayamadan.

CreepyPasta TürkiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin