Rigby.avi

5K 154 39
                                    

Bu dosyayı yapan hakkında bilinen bir fikrim var. Sadece bu dosya ile yaşadığım deneyimi anlatacağım.

Normal bir gündü, herşey normaldi. Ta ki rigby.avi dosyasına rastlayana kadar. Bu gizemli dosyanın nasıl bir şey olduğunu bilmek isteyenlerdenim, o yüzden indirmesine bıraktım. Herşey düzgün gitti. Videoya tıkladığımda, başlamadan önce birkaç hata verdi.

Bunun garip olduğunu düşünmüştüm, fakat bilgisayarımda birkaç video hatası olduğunu kabullenmiştim. Video başladığında(sonunda), ilk olarak geniş siyah gözleri olan Rigby göründü. Herşey berbat ve siyah-beyaz oldu. Rigby, "This is My Jam" bölümündeki şarkıyı söylüyordu, fakat normalden daha yavaştı. Rigby'nin suratına doğru yaklaşılana kadar böyle devam etti. Bu parçadan sonra, japonca yada ona benzer bir yazı belirdi. Ne yazdığını okuyamadım, ama hastalıklı ve garip olduğundan emindim. Birkaç gün sonra Rigby'nin o lanet olası sözcükleri tekrar etmesi üzerine kabus görmeye başladın. Asla internette garip şeyleri aramayacağım.

Video yüklendikten sonra, insanlar yazıyı çevirmeyi reddetti, çünkü bunun intihara sebeb vereceğini söylediler. Nasıl olduysa, biri sonunda çeviri yaptı ve şu çıktı:

"Artık normal bir program tarafından tutulmayacağım."

CreepyPasta TürkiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin