Selam millet ^-^ Bu hikayeyi @princessofgundalia yazmış. Bence cok guzel olmuş kesinlikle okumalısınız ama kesinlikle. Sanki bi profesyonel yazmış gibi. Gercekten cok begendim. Bende bi bakugan izleyiciyisiydim. Kucukken hergun kesinlikle izlerdim. Şimdi izlemiyorum sebebini bilmiyorum ama artık izlemeye devam edicem :3 Cok guzel olmuş @princessofgundalia eline koluna klavyene saglık. Daha fazla yazman dileğile hikayeye baslıyoruz..
Merhaba arkadaşlar önce kendimi tanıtayım.Ben Michael,14 yaşındayım ve geçen seneye kadar çok büyük bir bakugan hayranıydım. Bir gün ailem ile bir alışveriş merkezinde alışveriş yapıyorduk.Bende bakugan dergisinin yeni sayısı gelmiş mi diye dergilere gittim.Her ay hiç kaçırmadan alırdım.Bakınmaya başladım ve işte oradaydı.Elime aldım ve içinde bir DVD olduğunu fark ettim.Çok heyecanlanmıştım,dergide hiç böyle bir hediye verilmemişti. Eve gider gitmez ilk iş odama kapanıp odamdaki Dvd oynatıcısına Cd yi koydum.Karnıma ağrılar giriyordu.Bakugan izlerken hep böyle heyecanlanırım.Dvd oynatıcısı Cd yi okurken ben de derginin kapağına baktım.3. Sezon karakterleri vardı kapakta.Hediyenin ise bakugan'ın hiç bir yerde yayınlanmamış özel bölümü olduğu yazıyordu. Cd yi her zamankinden uzun sürede okumuştu.oynatıcı.Önemsemedim.Her zamanki rock tarzı havalı açılış başladı.Müzik her zamanki gibi müthişti ama görüntüler..Paint programında yapılmış gibiydi.Devintart sitesinde fanart yapan bakugan hayranları bile daha güzel yapardı.Kafaya takmadım.Sonuçta bu ÖZEL BÖLÜMDÜ .
Sahne Dan'ın (dan baş kahraman.Şimdiye kadar birkaç kez dünyayı kurtardı ve düşmanlarını eze eze yendi.) odası ile başlıyordu.Gece vaktiydi ve Dan her zamanki pijamalarıyla mışıl mışıl uyuyordu.Birden ekran korkunç bir şekilde parazitlenmeye başladı.Parazitler geçince birden ufak bir çığlık eşliğinde ekran gidip geldi.Ama bir tuhaflık vardı.Ekran geldiğinde tuhaf kırmızı bir efekt vardı.İnanılmaz derecede profesyonel,tüyler ürpertici bir efekt.Korkmaya başlamıştım.Birden çığlıklar yükselmeye başladı ve kamera Dan'in suratına yaklaştı.Dan sanki uykusunda acı çekiyormuş gibi kıvranıyor ve tuhaf sesler çıkarıyordu.En sonunda yatak örtülerini çekiştirerek uykusunda konuşmaya başladı."Bırakın beni." diyordu Dan."Bırakın gideyim."Korkmaya başlamıştım.Muhteşem Dan Kuso'yu ne bu kadar korkutabilirdi ki? Birden Dan'ın kabusunu göstermeye başladılar.Odada bir sürü insan sülieti vardı.11 kişiydiler.Dikkatli bakınca cidden korkmaya başladım.Bu mümkün olabilir miydi? Dan'ın düşmanları.Düşmanlarından yaşayanlar da vardı ama ölenler eksiksiz buradaydı.2. ve 3. sezonda ölen 11 kötü karakter.2. sezonun kötü kızı Myline birden Dan'ın yanına gitti.Yatağın ucuna oturarak Dan'ı hafifçe dürttü."Uyan bakalım." dedi bir an."Hayatının kabusları geldi.Uyan bakalım."
Dan uyandı. Myline sırıtınc doğruldu ve yatagında geriye gelerek kekelemeye başladı. Myline birden yataga atladı ve onunla birlikte emeklemeye basladı. Kolundan tutup onu durdurdu. O kız 18 yasındaydı Dan ise 16, o yuzden birşey yapamıyordu. Zaten sıska bir cocuktu.Myline cilveli bir şekilde Dan'ın yanağını öptü.Eli Dan'ın kolundaydı.Dudaklarını geri çekti.Dan çok korkmuş görünüyordu.Birden koluna ve Myline e baktı ve...Dan'ın kolu kanlı bir şekilde Myline'in elindeydi...
Dan ile birlikte ben de çığlık attım.Benden bir yaş küçük kız kardeşim Rosie odama geldi.O da büyük bir bakugan hayranı.Normalde Rosie'yi çok severim ve korurum.Ona asla bunu izletmezdim normalde ama ben de onunla kitlenmiştim.Herkes Dan'ın başına üşüşmüştü.Dan'ın kolları ve bacakları kopmuştu.Onu hemen öldürmeden ağır ağır ve acı çektirerek parçalıyorlardı.Yatak ve yerler hep kan olmuştu.İkimiz de çok korkmuştuk.2 sezonun 2 baş düşmanı kopmamış tek bir bacağı üzerinde diz çökmüş Dan'ın yanına geldiler.Dan bağırmaya başladı,izleyicilere bağırıyordu."SAKIN KÖTÜLÜĞE KARŞI GELMEYİN,BU SİZE ACI VERİR.SAKIN ONA KARŞI KOYMAYA KALKMAYIN,ÖLÜRSÜNÜZ!DÜNYAYI ONLAR YÖNETİYOR!(burada tek gözü koparak yere düşüyor,sanırım illuminuati)
Sonra iki baş kötü onun kafasını koparıyor.Yere düştüğünde Dan'ın kafasını gösteriyor kamera.Ağzı ve gözleri açık ölmüştü.Ağzından kan akıyordu.
11 kişi elini kolunu sallayarak kapıdan çıkıyorlar.Ama çok tuhaf.Kazarina ve Gill sarılıyorlar mesela.Myline ise Haydron'un (onlar da birbirlerinden nefret ediyor) koluna giriyor. Sabah oluyor.O an kalkıp Rosie ye sarıldım.O da bana.Ama kapatamadık.Dan'ın annesi Dan'ın odasına giriyor.Bir an rahatladım.Olanlar sadece Dan'ın kabusuydu sanırım.Ama bayan Kuso içeri girmesiyle Dan'ın parçalanmış cesediyle karşılaştı ve çığlığı bastı.Bölüm bitti.
Hemen twitterdan bakuganın yapımcısına ulaştım.Anında cevap geldi.Ev adresimizi aldı ve birkaç saat sonra limuzinle evimize geldi.Annemlere olayı anlatmıştık.Adam aynı zamanda Pokemon dizisinin yapımcısı olduğu için çok zengindi.
Onu evin oturma odasına davet ettik.Konuşmaya başladı.
-Sevgili Michael ve Rosie,sizden özür dilemek için geldim.Çok büyük bir hata oldu.Ben 10 çizgi filmini biliyorsun.Bizim rakibimiz.Sizleri bakugandan soğutmak için bizim şirkete gönderdikleri ajanlarını kullandılar.Onların ısrarıyla bu bölümü eğlencesine montajlamıştık. Aslında dergiyle vereceğimiz Dvd için yaptığımız bölümde Dan ve 2 baş düşmanı bakugan savaşı yapıyordu.Ama bu ajanlar özellikle Dvd ye bizim eğlencesine yaptığımız kayıp bölümü çekip yolladılar.En kötüsü de ne biliyor musunuz?
Sizinle birlikte dergiyi alan milyonlarca çocuk da bu bölümü izledi.İntihar eden çocukların sayısı şimdiden 1000 i geçti. Aileleri davalara başladılar bile.Ne yapacağız inanın hiç bilmiyorum...