Mağara

1.7K 62 10
                                    

Ordu/Güneycik köyünde 1900 lü yıllarda hamile olduğunu anlayan bekar bir kız varmış. Ayşe..Bu kızımız sürekli derenin orada ki mağaraya gelmesiyle ilgili kabuslar görerek dolayı kan ter içerisinde uyanıyormuş. Ayşe'nin iyiliğini isteyen köy hocası kurşun dökmüş. Kurşun döküldükten sonraki gün Ayşe kaybolmuş. Köy halkı 1 hafta Ayşe yi aramışlar ama bulamamışlar. Daha sonra Ayşe mağara yolundan kendi kendine köye dönmüş. Merak eden köylüler kızın nereye gittiğini sorduklarında "bakmaya gittim" cevabını almışlar. Köylülerin merakı daha da artarak "neye?" diye sormuşlar. Ama Ayşe cevap vermemiş. 

 Ayşe hafta da en az 3 kere kayboluyormuş. Merakları geçmeyen köylüler bir gün Ayşe yi takip ederek bi mağaraya ulaşmışlar. Mağaranın içinden bebek ağlama sesleri geliyormuş. Adamlar şaşırarak içeriye göz attıklarında içeride kimsenin olmadığını fark etmişler. Ama denilenlere göre bu kadına musallat olmuşlar kadının cinlerden oğlu olmuş, bundan dolayı oğlunu emzirmek için mağraya gidiyormuş ..  


HadesBrotherHood arkadaşımız gönderdi. Gerçek bir hikayeymiş.
Evet biliyorum uzun bi süredir sizi ihmal ediyorum bu yüzden özür dilerim ama emin olun üniversite sınavıydı, arkadaşlardı filan derken hiç vaktim olmuyor. 

CreepyPasta TürkiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin