The Girl In The Photograph

4.8K 137 56
                                    

Bir gün Tom isimli bir cocuk sınıfta Matematik dersi göruyordu. Okulun bitmesine 6 dakika vardı ve ödevini yazarken birşey dikkatini çekti.

Sırası pencerenin yanındaydı ve kafasını dışarı cevirdi ve cimenlere baktı. Çimenlerdeki şey resme benziyordu. Okul bittiğinde resmi gördugu yere baskasının almasını engellemek için cok hızlı bir şekilde koştu.

Resmi aldı ve gulumsedi, resimde hayatı boyunca gördugu en guzel kız duruyordu. Kız elbise altına tayt giymişti ve krmızı ayakkabıları vardı. Ve eliyle barış işareti şeklinde poz vermişti. 

Resimdeki kız cok guzeldi, onunla bulusmak istedi ve bu yuzden butun okulu gezip herkese bu kızı daha önce görup görmediklerini sordu. Ama sordugu herkes "hayır" dedi. Hayal kırıklıgına ugramıstı.

Eve geldiğinde kız kardeşine kızı tanıyıp tanımadıgını sordu ama ne yazık ki kız kardeşi de "hayır" dedi.Cok gec olmustu, bu yüzden üst kata cıktı ve resmi komidinin ustune koyup uyudu. Gecenin bi yarısı Tom penceresinden gelen tık sesi yuzunden uyanmıştı. Ses bi tırnagın tıklamasına benziyordu. Korkmuştu.Tıklama sesinden sonra kıkırdama sesi duydu. Pencerenin orda bir gölge gördu ve bu yuzden yataktan cıktı. Pencereye dogru yurudu actı ve kıkırdama sesini takip etti.Sesin geldiği yere ulaştıgı anda ses kesildi.

Ertesi gun komsularına da kızı tanıyıp tanımadıklarını sordu. Herkesten "Üzgunum, hayır" cevabı aldı. Annesi eve geldiğinde annesine bile kızı bilip bilmediğini sordu. O da "Hayır" dedi. Tom odasına cıktı, resmi komidine koydu ve uyudu.

Yine bi tıklama sesi yuzunden uyanmştı. Fotografı eline aldı ve kıkırdama sesini takip etti. Yolun karşısına gecerken bi arama aniden ona carptı. Resim elindeyken ölmüştü. Sürücü arabadan cıktı ve yardım etmeye calısmasına ragmen herseyin cok gec oldugunu anladı. Sonra resmi gördu ve aldı.

Resimde bir kız, üç parmagını işaret ederek poz veriyordu..

CreepyPasta TürkiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin