Jane The Killer

8.2K 229 39
                                    

Sıcak bir yaz gecesinden sonra saat sabahın 4:33'ü,Jeff the killer'ın başka bir kurbanı vardır bu sefer,Genç bir kadın.Bu katliamdan sonra hayatta kalan 4 aylık bir bebek. Polis onu beşikte ağlarken bulmuştur.Çocuğun yanında bir de not vardır.Not siyah fosforlu kalemle yazılmıştır.Ve bir Motorola Droid..(Bir tür android telefon)

Notda yazan şeyler bunlardı..;
"Jeff,
Eğer bunu okuyorsan, biliyormusun sen hiç ne kadar masumun yada ne kadar masum kanın incildiğini umursamıyorsun.Ben hala senin için geliyorum.Bütün erkekler ve kadınlar çok şiddetli, kesilmiş ve paramparça edildi,Seni alt ediceğim.Onları öldürdüm ama onlardan nefret ettiğim için öldürmedim,O kurbanların kendi özel hayatlarının olduğunu varsayarak kendimi onların yerine koydum.Senin öldürme şeklin benim öldürme şeklimden daha katkısız.Asla senin gibi yapmadım.sen yağlı-başlı,sırıtmış,sümüklü böcek,cahil ***** ******** ! Benim siyah gözlerim beni boş gösterebilir, fakat ben bir gerizekağlı değilim.Sadece hatırlatıyorum,geceleyin bir kızın yatak odasında korkuttuğun küçük kız,seni merdivenlerden sürükleyip kafana votka şişesi geçirecek! Bu gece, sana ulaşıcağım,şeytan şeytanla dövüşecek,kazanan herkezi öldürecek.ve sadece bir kişi hayatta kalıcak.Geliyorum.. Rahat uyu.
İmza,
JANE THE KILLER"
Android telefonda bir mesaj bulunmuş jane in fotoğrafı ve kırmızı yazılarla "Uyuma.. Bir daha kalkamazsın" yazıyordu..

Fotoğraf multi medyada ;)

CreepyPasta TürkiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin