Arkadaşlar Lütfen 7+ yaş üzeri baksın çünkü çok korkunç bir bölümdür bölüm özeti : winxlerin gözleri.. kıpkırmızı oluyor ve evcil hayvanlarını yiyiyorlar sonra birbirleriyle kavga edip grubu sonlarndırıyorlar sonra. arka plandan çok korkunç sanki cehenemde bağırıyorlar gibi sesler geliyor. bunu her izleyen çocuk inthar ediyormuş durun daha bitmedi. ayrıca ekran çok bulanık ve karanlık oluyor. sonrası fena arkadaşlar bloom 666 yazıyor bileğine bıçakla sonra acılı ağlamalar ve çok gerçekçi. sanki ekrandan yaş akıyormuş gibi sesler geliyor ondan sonrası ise en kötüsü. bloomun kedi gibi yani floranın o resimdeki kullakları gibi çıkıyor ve canavar gibi hareketler yapıyorlar arkadaşlar gerçekten çok fena ve bir sonunda hepsi korkunç bir şekilde ölüyor ama bunu yapan bloom ilk stellayı bıçakla boynundan 666 yazıp öldürüyor sonra florayada aynı şeyi yapıyor tecnanın kafasını koparıyor sonra miusanın saçlarını yoluyor.. arkadaşlar gerçekten fenaydı sıra bloom diyorki.. SAKIN BAKMA BU SANA ACI VERİR... SAKIN KAPATMAYA KALKMA ÖLÜRSÜN.. aniden tvde korkunç bir kanlı bloom resmi beliriyor sonra... olan oluyor korkunç bir şekilde çocuklar ölüyor ve hiç kimse bunun orginalini türkiyede izleyememiştir. ancak herkes şunu biliyorki bloomun çığlıkları aynı şeytan sanki bir insana işkence ediyormuş gibi yüksek frenkansta bağrıyor ve herşey son buluyor... dahada kötüsü tv yi kapatamıyorsunuz ve fişi çekince pirisden kan akıyor ve ölüyorsunuz. sakın televizyonda görüpte izlemeyin. (Gerçek Bir Hikayedir)