Merhaba (hello)

Söze nasıl gireceğini bir türlü kararlaştıramayanın kurtarıcısıdır, sadece şu üç hece merhaba. Merhaba diyerek başlar, uzun uzun sohbet ve konuşmalar.

Hiç tanımadığın birisi seninle konuşup ta uzun uzadıya, bir sohbet sonrasında kurabilir temeli güzel olan bir merhabayla. Kim merhaba diyen bir kişiye duyarsız kalabilir ki, kalamaz ve dinler onu çünkü söze merhaba ile başlamıştır. Arkadaşlığı başlatan ve daha da pekiştiren ileriye götüren bir merhabadır aslında.

Farkına belki varamayız ama her gün güneş, ay, yıldızlar, doğa da bize der; merhaba. Denizler, dalgalarını sahile çarptırarak, bulutlar ise yağmur yağdırarak merhaba der, tüm dünyaya. Bir merhaba ile tekrar canlanır anılar. Bir merhaba ile dargın gönüller tekrar barışın tadına varırlar. Şu hayatta iyiliklere açılan altın bir kapıdır merhaba.

Benden sana zarar gelmez anlamını, iyiliklerden almıştır merhaba. Ta ezeldeki güzelliklerde yaşamıştır bir merhaba. Lakin zordur, söylediğimiz bir merhabayı layığı ile yaşatmak. Karşındaki kişiye en ufak zarar vermeyeceğine dair söz vermektir, merhaba. Sözünde durmamak ise insanlıktan çıkmaktır. Farkında olmasa da olunmasa da.

Merhaba çocukça saf duyguları korumaktır ilelebet tertemiz bir biçimde. Merhaba ile başlayan ve devam eden her şey güzeldir. Çünkü benden sana zarar gelmez anlamını taşır sadece şu üç hece merhaba.

HELLO

It is the savior of the one who can not decide how to enter the word, just those three syllables hello. They start by saying hello, long chat and talk.

Someone you do not know speaks to you and you can make a long chat, after a chat with a well-behaved hello. A person who is saying hello can stay insensitive, can not stay and listens because it begins with saying hi. It is actually a hello that takes the initiative forward and consolidates it further.

We may not realize it, but every day the sun, moon, stars, nature tell us; Hello there. The seas, hitting the waves on the beach, the clouds raining, says hello to the whole world. With a hello there are memories that can be revived. With a hello, the angry hearts will enjoy the peace again. It's a golden door that opens to goodness in this life hello.

He did not hurt you, he's got good sense of hi. Ta is a hello living in the good times. Lakin 'is the worst, to live with a good luck we say. I promise you that you will not do the least damage to the other person, hi. It is to stand out from humanity. Whether you are not aware or not.

Hello to protect childish pure feelings forever and ever. Everything that starts and continues with Hello is beautiful. Because it means that I will not hurt you, only those three syllables say hello.