Mám v hlave úplný zmätok. Cely ten jeho úsmev mi prišiel skazený. Zobral si odo mňa pero a už mi dal pokoj, za čo som bola nesmierne rada. Sandra do mňa zo zadu štuchla prstom aby som sa k nej otočila , nechcela som to lebo som vedela ,že ak o ňom niečo povie tak vybúchnem. Vybrala som si z tašky telefón a začala sa na ňom hrať na čo sa Sandra nahla cez lavicu a pošepkala mi :"Možno má o teba záujem, videla si ako sa na teba usmieval?" Pane bože , pomyslela som si v duchu. Otočila som sa k nej a hlasno odpovedala nech to počuje aj on.
"Uvedomuješ si vôbec čo rozprávaš? Nemám oňho záujem, nech ide do riti aj s tým jeho falošným úsmevom!"-vyprskla som jej to do tváre a ona nič. Ona sa len zasmiala a kývla na súhlas. Nemá zmysel sa s ňou hádať, je veľmi vytrvalá.
Otočila som sa naspäť a nemohla som si nevšimnúť ,že on to určite počul , pretože sa začal nervózne mrviť na stoličke a drťil v ruke moje pero. On má nebodaj nervy? Zasmiala som sa v duchu. Mám radosť , keď ľudom ničím ich namyslenosť.
Nasledujúcu hodinu bola nuda , triedna nám hovorila čo nás čaká v tomto roku a aký učitelia sa nám zmenili. Potom nás konečne pustila domov.
Všetci sa rýchlo zdvihli a rozbehli sa von zo školy. Keď sme vyšli zo školy zrak nám padol na veľkú skupinu dievčat ako sa predvádzajú pred Jakom, niektoré ho prosili aby im dal na seba kontakt.
"To je ale úbohé , no nemyslite si?" - odfrkla Sabrina.
"Úplne s tebou súhlasím , čo ty na to Sandra? Si s nami alebo by si sa radšej pridala k ním? "-odpovedala som kúsok nahnevane. Všetky sú mi ako sestri a nechcem jej dovoliť aby spravila nejakú hlúposť , ktorú by potom veľmi ľutovala.
Sandra len sklopila hlavu a povedala-"Som s vami jasne že"
Fajn som pokojná aj keď dobre viem ,že by sa za ním najradšej rozbehla.
Rozlúčili sme sa na parkovisku pred školou a išla som ku svojmu autu.
Prišla som k nemu a všimla som si že vedľa neho stojí take iste auto len čiernej farby.
"Nikdy si nevidela auto , že sa na neho tak pozeráš?" -vystrašil ma Jake s takým povrchným smiechom.
"Bože !!! Vieš ako som sa zľakla ?!" - odpovedala som nasrato a chytila sa za srdce.
"Preto na neho tak pozerám lebo sa mi nepáči že máš rovnaké auto ako mám ja !" - musela som znieť ako rozmaznana ale bolo mi to pri ňom jedno.
"Och no to je hrôza" - odfrkol si a nasadol do autá. Stala som tam ako stĺp a čakala kým odíde. Naštartoval a stiahol okienko úplne dole.
"Rad som ťa spoznal, uvidíme sa zajtra"- povedal a žmurkol na mna. Bože to je ale kokot!! Takého správanie má dokáže poriadne vytočiť! Nervózne som nasadla do auta a ponáhľala sa domov.
Prišla som domov a hneď som si to namierila do kuchyne. Otvorila som chladničku a vybrala si vanilkovú zmrzlinu. Zobrala som si ju do izby ,sadla som si do kresla na balkóne a vychutnavala si vynikajúcu zmrzlinu.
Po 10 minútach som ju celu zjedla. Niekedy sa vážne čudujem ako to že som stále chudá. Vošla som do izby , otvorila som notebook a zapla Facebook. Písala som si s kamarátmi asi pol hodinu a odrazu mi piplo upozornenie že mi niekto poslal žiadosť. Otvorila som to a ostala prekvapená. Tá žiadosť bola od neho. Och bože nemôže mi nechať aspoň deň odpočinku ? Už som chcela tu žiadosť odmietnuť no v tom som si spomenula, že ten debil mi nevrátil moje pero. Bolo to síce obyčajne pero ale nemohla som ho nechať len tak.
Prijala som žiadosť a hneď som mu napísala : -Ahoj mohol by si mi zajtra doniesť to pero, ktoré som ti mimochodom požičala a nie darovala :* - sedela som na stoličke a netrpezlivo čakala na jeho odpoveď.
O chvíľu mi prišla od neho správa :
-Och prepáč že som taký hlúpy a zabudol som ti ho vrátiť :* - zopakoval tu pusinku po mne.
Nechala som mu videné a vypla FB. Neviem čo si mám o ňom myslieť, on je celý taký tajomný a to sa mi vôbec nepáči. Ale naozaj musím uznať , že vyzerá božsky a tie jeho oči sú také čarovné. Celý zvyšok dňa som si o ňom zisťovala nejaké informácie , no k ničomu som sa nedopátrala. Bolo už neskoro večer , s jemným povzdychnutím som sa hodila na moju veľkú posteľ a poriadne sa zababušila.Som neskutočne zvedavá na zajtrajšok.
YOU ARE READING
Neubližuj mi , už nevladzem !!!
RomanceMiranda je jedno krásne ,milé , občas drzé a odvážne dievča. Žije v LA . V živote jej nič nechýba . Má milujúcich rodičov ktorý sú veľmi bohatí a vplyvní ľudia a nakoniec jej tri najlepšie kamarátky s ktorými sa pozná už od detstva. Miranda a jej ka...