40.Kapitola

2.3K 108 2
                                    

Sedela pri otvorenej skrini celá vyčerpaná. Všade okolo mňa boli pohádzané oblecenie. Vôbec sa mi s ním nechce ísť na nejakú "romantickú" večeru. Bolo skoro šesť hodín a ešte stále som nemala vybraté šaty. Nakoniec som si vybrala červené obtiahnuté šaty nad kolená. Rozhodla som sa trošku provokovať manžela. V kúpeľni som si urobila mejkap a na ústa som si dala výrazný červený rúž. Na nohy som si dala červene 10 centimetrové opätky s malými diamantmi. Už bolo skoro pol siedmej , rýchlo som na seba nastriekala prvú voňavku, ktorú som chytila do ruky.  Keď som vyšla z kúpeľni , Frederik práve vchádzal do izby.
"Vyzeráš nádherne."-prvé čo vyšlo z neho. Zasmiala som sa a prešla okolo neho.
"No pod už nech to mám rýchlo za sebou."-môj sarkastický úsmev ho šokoval. Vyšla som z izby a vybrala sa po chodbe. Frederik ma dobehol a snažil sa chytiť ma za ruku. Hneď som sa mu vytrhla a tvárila sa akoby nič. Nezastavilo ho to ,tak si ma pritiahol k sebe a položil ruku na môj bok. Jedine na čo som sa zmohla bol tichý vzdych. Vonku pred domom nás už čakalo naštartované auto s našim osobným vodičom. Frederik mi otvoril dvere , počkal kým som nasadla , zatvoril dvere a obišiel auto a nasadol vedľa mna. 
Cesta trvala polhodinu, auto zastavilo pred veľmi luxusnou reštauráciou . Šofér rýchlo vystúpil z auta aby mi otvoril dvere. Ovial ma teplý vietor , zhlboka som sa nadýchla a podišla k Frederikovi. Nasilu ma chytil za ruku a viedol dnu. Pri vstupe stal nejaký čašník , ktorý kontroloval ľudí či majú rezerváciu.
"Dobrý večer pán Wertter, váš stôl je už pripravený"-usmial sa čašník a spoza neho sa objavila čašníčka , ktorá nás doviedla k nášmu stolu. Len čo sme sa posadili tak nám doniesli fľašu vína. Škoda že víno nepijem. Chýba mi tvrdý alkohol, keďže som poriadny alkoholik. Frederik sa na mna cely čas usmieval ako nejaký psychopat. Zobrala som pohár s vínom do ruky a poriadne sa z neho napila. Keď mám prežiť tento večer musím byt veľmi opitá.
"Takže čo si dáš miláčik? "-spýtal sa ma Frederik s úškrnom. Pozrela som na neho veľmi odporným pohľadom a odfrkla si.
"Dám si šalát s kuracím mäsom"-odpovedala som s úsmevom a znova sa napila z vina. Skoro som vypila cely pohár. Frederik pochopil , že triezva tu nechcem byt. Čašníčka prišla a objednali sme si. Frederik si objednal veľký hovädzí stejk a k tomu hranolky.
"Priberáš Frederik?"-zasmiala som sa.
"Nie moja. Bežne takto jem."-poslal mi pusinku.
"Je to vidno"-žmurkla som naňho. Zachmuril sa , no mna to veľmi tešilo. Vždy som rada provokovala. Kohokoľvek a kdekoľvek.
"Takže Hmm ake si mala dectvo?"-zapozeral sa na mna vážnym pohľadom. Jeho otázka ma vážne šokovala. On sa chce nebodaj niečo dozvedieť o mne?
"Ideme sa spoznávať? Nemali sme to robiť pred svadbou? A za ďalšie nechcem o tom rozprávať."-rýchlo som si pritiahla pohár s vínom k sebe a vypila ho.
"Prepáč ,že sme na to nemali skôr čas. Teraz ti to chcem vynahradiť. Chcem sa o tebe dozvedieť viac. Určite máš zaujímavú minulosť."-pozeral na mna a čakal na akúkoľvek reakciu. On vážne nie je človek s ktorým chcem tuto tému rozoberať.
"Stačí ti vedieť len to, že som si užívala pubertu s kamarátkami. Rodičia sa o mna nezaujímali mali svoju prácu a chránili ma."-rýchla odpoved ktorá mu snáď bude stačiť.
"Ak chceš vedieť tiež som nemal úžasne dectvo."-zapozeral sa do svojho pohára a odpil z neho. Neviem čím to bolo , možno zvedavosť alebo ten alkohol ale chcela som to vedieť. Chcela som vedieť všetko o ňom.
"Aké si mal dectvo Frederik?"
"No ťažké, moja mama bola pri mne do mojich deviatich rokov a potom zmyzla. Nikto o nej vraj nič nevedel. Vychovával ma otec ktorý bol veľmi krutý ku každému. Snažil sa zo mna urobiť seba a ja som ho poslúchal. Učil ma zabíjať a podobne veci. Ukázal mi ako niekomu zničiť život, mučiť ho a potom zabiť. Boli to strašne roky. Keď som mal 27 rokov prišiel čas na moju premenu. Nikto sa nenarodí a je hneď upír chvíľu to trvá a zasa nemôže sa len tak stať upírom. Ja som bol splodeny upírmi to znamená že som mal v sebe upiriu krv ,ale upírom sa staneš keď vypijes ľudskú krv. Aspoň liter krvi. Zmena je trocha bolestivá a trvá pár hodín. To ale nebola najväčšia bolesť. Prešiel som zmenou a keď si čerstvý upír všetko je take iné. Všetky zmysli sa ti zosilnia. O deň na to sa našlo telo mojej matky. Netuším kde ho našli. Pamätám si len jedno že som bol zmätený a zabil som tých , ktorý ju našli. Mal som v sebe toľko hnevu , že som sa nevedel kontrolovať. Otec ma zastavil a povedal : Tvoja matka si to zaslúžila. Srdce mi vtedy vynechalo pár úderov. Tak som ho zabil."- skončil svoj monológ aby sa nadychol a odpil z vina. Nalial další pohár mne aj sebe.
"Jebe ti? Prečo to urobil?"-nechápala som ako môže niečo take spraviť.
"Neviem prečo to urobil. Nestihol som sa ho spýtať. Keď som sa spamätal , mal som jeho srdce v ruke. O pár týždňov na to som bol korunovaný na kráľa. Všetci sa ma od toho dňa veľmi boja. No rokmi som sa ukludnil a zabudol na to. Je to dávna minulosť. Bolo to pred veeeľa rokmi. "-nahodil falošný úsmev a tváril sa akoby ho to už netrápilo. Bolo vidieť , že musel mať mamu veľmi rád.
"Mal si dobrý vzťah s mamou?"-musela som sa to spýtať.
"Áno. Bola to úžasná žena. Chcela aby som bol gentleman."-oči mu rozžiarili radosťou ale aj smútkom keď o nej rozprával.
"Prečo si vôbec zobrala tvojho otca za muža?"
"No vieš vtedy si proste nemal na výber. Tvoji rodičia rozhodli. Už keď sa narodila tak už vedeli , že ona raz bude kráľovna."
Zasmiala som sa a odpila z pohára. Pozrel na mna nechápavým pohľadom.
"No vieš niekto ani v dnešnej dobe nemá na výber. Napríklad JA!"-ukázala som na seba a usmiala sa.
"Čo už no život je krutý."-zasmial sa. Z toho mi začal poriadne stúpať tlak. Jedine čo mu zachránilo život bolo jedlo , ktoré nám práve doniesli. Bola som už dosť hladná takze som sa vysrala na idiota oproti mne a začala jesť.
"Dobrú chuť Mia."-povedal mi s plnými ústami.
"Dobrú chuť."-zagúľala som očami a pokračovala v jedení.
Keď sme dojedli rozprávali sme sa už len o rôznych záujmoch. Zistila som , že miluje umenie a dokonca keď sa nudí tak kreslí. Ovláda 5 jazykov a miluje kone. Celkom sme sa bavili. Vypili sme celu flašku vína a už bolo veselo. Smiali sme sa na rôznych veciach, hlavne na mojich alkoholických zážitkoch. Všetko bolo super až do kým do reštaurácií neprišli zaujímaví hostia.

Neubližuj mi , už nevladzem !!!Where stories live. Discover now