Streda ráno:
Zobudila som sa na Jakove chrapanie vedľa mna. Musela som sa nad tým pousmiať , pretože bol neskutočne rozkošný. Bolo 9:05 ráno. Prinútila som svoje telo aby som konečne vstala z postele. Osprchovala som sa a namalovala. Obliekla som sa do modrých letných šiat a na nohy som si obula telové lodičky. Poponáhľala som sa do kuchyne začať variť obed. Pripravila som na obed kuracie krídla moje obľúbené ,pečene zemiaky a k tomu šalát. Prestrela som stôl a zatiaľ kým sa piekli zemiaky s krídlami v rúre pripravila som mojito. Zo záhradky som vytrhla čerstvú mätu. Mojito som pripravila každému zvlášť do pohárov s kockami ľadu a jahodami. Mäso a zemiaky som vybrala z trúby a všetko pripravila na stôl. Upratovala som obývačku a v tom prišiel Jake. Bolo pol dvanástej a on je stále v boxerkách.
"Za pol hodinu je tu Klára! Chod sa obliecť! Slušne!"-ukázala som na schody. Začal sa smiať a prišiel ku mne.
"Bože si tak pekná v tých šatách. Veď pol hodina kopu času ná-nestihol to dopovedať pretože som ho buchla po ramene a začal sa smiať.
"Teraz na take veci nemysli ! Príde nám hosť takže sa choď už konečne obliecť."-zasmiala som sa a pozerala na neho vážnym pohľadom.
"Dobre dobre , rozdáme si to teda potom?"-zasmial sa a čapol ma po zadku. Podskočila som a keď som mu to chcela vrátiť už bol na odchode. Išla som ešte upratať kúpeľnu a konečne sa posadila na gauč. Chvíľu som si oddýchla a odrazu zazvonil zvonček. Rýchlo som sa rozbehla k dverám , otvorila ich a vybehla von jej otvoriť bránu. Brána bola totiž na heslo čiže sa nedala len tak otvoriť. Bola oblečená v čiernej sukni áčkového strihu a biely cropp top a k tomu červene lodičky. Vyzerala strašne pekne.
"Ahoj Klára. Som taká rada , že si prišla."-objala som ju hneď ako som otvorila bránu.
"Ale Miranda , som rada , že som prišla."-usmievala sa na mna. Ukázala som jej celu záhradu a bola nadšená . Miluje prírodu tak ako ja za čo som bola veľmi rada. Potom sme vošli do domu a ukázala som jej skoro cely dom. Prišli sme do kuchyne kde už bolo všetko nachystané.
"Wau Mia. Nevedela som , že som až tak vzácny hosť. Nemusela si sa tak trápiť s varením a upratovaním."-pozerala na stôl a zakručalo jej v bruchu.
"Ale to je maličkosť. Ešte musíme počkať na môjho lenivca."-zasmiala som sa a odrazu sa objavil spoza rohu.
"Veľmi ma teší Klára . Volám sa Jake. "- zobral jej ruku a následne ju letmo pobozkal. Klára sa začala červenať .
"Aj mna teší"
"No pustime sa do jedla?"-opytala som sa pretože som bola neskutočne hladná a verím tomu , že som nebola sama. Po mojej otázke si hneď poslušne sadli k stolu a naberali si jedlo. Počas obeda sme sa rozprávali o mnoho veciach. Keď spomínala nášho šéfa a ako sa správa Jake nebol nadšený. Jakovi som vôbec nehovorila aký je šéf , povedala som , že tam často neni. Po krásnom obede sme zašli na verandu, len my dve. Sadli sme si na lehatka pri bazéne a vychutnávali si moje chutne mojito. Rozprávali sme sa o našich zážitkov a rodičov. Pritom všetkom som sa musela tváriť veľmi falošné pretože som jej nemohla povedať nič podozrivé. Bolelo ma srdce z toho ako som si vymýšľala všelijaké zážitky s rodičmi ktoré som vôbec nemala. Keď sme sa vrátili do domu Jake nám už v obývačke pripravil nejaké filmy.
"No dámy pripravil som vam nejaké komédie na pozeranie."-zasmial sa Jake a položil pred nás nejaké cédečka. Vybrali sme si komédiu Môj dedo je lotor, podľa Jaka je to super komédia.
"Ach Miranda máte krásny dom . Presne taký pre kráľovnú!"-pozrela na mna a ticho povedala.
Zasmiala som sa nad tým , bolo to od nej milé. No Jake sa nad tým ani len nezasmial. Začal si poriadne premeriavať Klaru a stuhol.
"Pre kráľovnú?"-opýtal sa jej Jake a ona stíchla. V tejto chvíli som sa začala cítiť veľmi divne.
"No myslela som to tak , že teraz je kráľovna pretože býva v tak krásnom dome aaa-nestihla to dopovedat pretože jej Jake skočil do reči.
"Už si spomínam odkiaľ ťa poznám! Ty si Frederikova sesternica! Videl som ťa asi 20 rokov dozadu na plese! "-začal na ňu kričať . Nevedela čo ma povedať a ja som ostala v šoku. Vie o tom všetkom Frederik? Klára sa postavila a začali po sebe hlasno kričať. Nevnímala som to, sedela som ako obarená. Klára odrazu skočila na Jaka a začala ho biť.
"O všetkom som povedala Frederikovi!!! Poslal ma aby som vás hľadala pretože som v tom najlepšia! Už je na ceste sem a vy mu neujdete!"-kričala a ja som pochopila , že sa stalo presne to najhoršie. Jake ju behom sekundy spacifikoval a ostala ležať na zemi.
"Mia pod! Kým mame čas musíme rýchlo odísť!"-kričal na mna ale ja som sa nevedela pohnúť. Pribehol ku mne , chytil ma za ruky a chcel ma ťahať.
"Je neskoro."-z oči mi vyšli vodopády sĺz a Jake sa na mna pozeral nechápavým pohľadom. Po chvíli si uvedomil , že sa cely čas pozerám za jeho chrbát na niečiu postavu z pekla....
YOU ARE READING
Neubližuj mi , už nevladzem !!!
RomanceMiranda je jedno krásne ,milé , občas drzé a odvážne dievča. Žije v LA . V živote jej nič nechýba . Má milujúcich rodičov ktorý sú veľmi bohatí a vplyvní ľudia a nakoniec jej tri najlepšie kamarátky s ktorými sa pozná už od detstva. Miranda a jej ka...