kabuklarını kır

159 12 0
                                    

"Bay Gertler stüdyolarımızı gösterdiniz, değil mi?"

Island Records'un ceosu gülümseyerek sordu. Büyük binayı bir saat boyunca geçmiştik, her şey tanıtım amaçlıydı.

Herhangi bir anlaşma söz konusu değildi. Anladığıma göre bana etraflıca bir eğitim verip geleceğim noktayı görmek ve ona göre müzik anlaşması imzalatmak istiyorlardı.

Hayallerim için bu adım çok önemliydi. Lakin ya başaramazsam diye düşünüp duruyordum.
Zamanımı boşa harcamış olur muyum?
Onun yerine üniversiteye gitsem nasıl olur?

Kafamda bu sorular dönüp dururken Andrew başıyla ceoyu onayladı.

"Neredeyse tüm şirketi gezdik. Ama Shawn'ın aklında soru işaretleri var."

Ceoya kafamdaki düşünceleri ve çekindiğim şeyleri anlattım. Büyük bir kahkaha atıp omzumu sıvazladı.

"Merak etme Shawn. Andrew bir yetenek avcısıdır. Sesini dinledikten sonra ben de emin oldum, çok iyi yerlere geleceksin."

Başımı salladım, sekreter bir kağıt getirip önüme dolma kalem koydu.

Andrew,

"Bu sadece başlangıç için küçük bir anlaşma. Şartları iyice oku," dedi.

Gözlerim satırlarda gezinirken tüm şartların makul olduğunu anladım.
İmza attıktan sonra derin bir nefes verdim.
Ardından Cameron ve Camila'nın youtube kanalından bahsettim.
Acaba onlarla cover yapsam sorun olur muydu?

Ceo,

"Bu tanınmak yardımcı olur, evlat. Yapabilirsin," diyip göz kırptı.

Her şey hızlı gelişmişti ama mutluydum.

Yani...

Galiba?

---

2 hafta sonra

Cameron kameraya gülümseyip,

"Evet çocuklar. Bu Shawn. Kendisi amatör bir müzisyen. Fakat çoktan bir şirketle anlaşma imzaladı," dedi.

İkisi büyük bir alkış koparıp ıslık çaldı.
Utandığımı hissetmiştim.
Cameron kendimi tanıtmamı isteyince,

"Selam çocuklar. Ben Shawn, 18 yaşındayım. Kanadalıyım ve büyük bir Drake hayranıyım," dedim utana sıkıla.

Camila,

"O çok yakışıklı, değil mi kızlar," diye bağırdı.

Sonra Cameron şakadan kıskanmış gibi davrandı. Baya güldük.
O videoda Justin Bieber'dan One  Less  Lonely Girl'u söyledik.

Kayıdı bitirince çok garip hissettim. Artık elle tutulur bir adım atmış gibiydim hayallerim için.

Ama yüreğimde açıklayamadığım bir sızı vardı. Ellie Frankie'nin davası için avukat arayıp duruyordu ve ne zaman görsem az önce ağlamış gibiydi.

Treat You The Best - Shawn MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin