Yağmur bu sefer şiddetli bir şekilde bastırıyordu. Ellie içkisini bitirmişti.
Matt,"Biz gidelim, siz yalnız kalın. 2. kutlamanın sonuna gelmiş bulunmaktayız. İyi ki kurtuldun dostum. Buraların kralısın sen," dedi.
"Adamım. Sen de olmasan!"
İkisi ellerini yumruk yapıp tokalaştı. Arkadaşları kırmızı arabaya binerek oradan uzaklaştı. Yağmur giderek şiddetlenmeye başlarken Frankie ve Ellie yalnız kalmışlardı.
İkisi de demir tellerin yanındaydı. Karşı yoldan birileri geçerken Frankie onlara sesleniyordu, adeta bir deli gibi.
"Hey, n'aber? Nasılsınız dostum?!"
Bir erkek Frankie'ye orta parmağını çıkardı.
Frankie,
"Hey piç! Sen bittin,"derken kollarını hırsla geriye aldı.
"Hey çocuk! Sen dayağı hakettin."Ellie gülerek,
"Şapşal! Yeter bu kadar. İnsanları fazla rahatsız etmeyelim," dedi."Bugün benim günüm."
Ellie üzerindeki kürkü çıkarıp arabanın koltuğuna bırakırken Frankie pisliği de üzerindeki tişörtü çıkarıp boynuna astı.
Yere, Ellie'nin önüne çöktükten sonra kollarını ona doladı.
"Eğer hapse girseydim. En çok seni özlerdim, aşkım."Ben ayağa kalktım.
Ellie Frankie'nin saçlarını elinde gezdirirken bu tarafa doğru bakıyordu.
Lanet olsun, beni fark etmiş olabilir, diye düşünürken,
Ellie,"O da kim," dedi.
Hemen oradan koşarak uzaklaştım. Koşarken yağmur damlaları yüzüme çarpıyordu.
-
Bugün Vine'da 2. videomu çekecektim. Öncelikle life of the party'i seslendirmek istiyordum.
Bir anda telefonumun titrediğini fark ettim.Gönderen: Andrew Gertler
Gönderilen: Siz
Cameron ve Camila ile olan videon çok izlenmiş. İnsanlar telefon yağdırıyor resmen. :)
Bu arada yarın öğlen birde şirkette ol, ilk albümün hakkında konuşacağız.Parmaklarım klavyenin üzerinde gezinirken heyecanıma engel olamıyordum.Fakat asıl sözleşmeyi henüz imzalamadığım için şirketteki belirsizliğim canımı sıkıyordu.
Gönderen: Siz
Gönderilen: Andrew Gertler
Çok teşekkür ederim :D
Tabiki de orada olacağım2. Vine videom için kendimi hazırladıktan sonra telefonumu dengeli biçimde koydum. Gitarımı aldıktan sonra videoyu başlattım.
Bu kısa sürede çok sevdiğim bir şarkının nakaratını söyledikten sonra gerekli yüklemeyi yaptım.Sosyal medya benim için büyük bir lütuftu.
En azından kariyerim özel yaşantımdan daha iyi gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Treat You The Best - Shawn Mendes
FanfictionBu hikaye 'Treat You Better' klibinden esinlenilmiştir. Shawn, ailesi olmayan bir sokak müzisyenidir. Annesini, babasını ve hatta kardeşi Aaliyah'ı araba kazasında kaybetmiştir. İki yıl önce taşındığı motelde kalan komşusu Ellie'ye aşık olur. Fakat...