"Dostum, tebrik ederim!"
Cameron eliyle sırtımı sıvazlayınca gülümsedim.
Camila,"Sabahtan beri tebrik edip duruyorsun, yoksa hesabı Shawn'a mı ödeteceksin," diye sordu.
Hayatımda ilk kez bira içiyordum, kendime söz vermiştim, sadece bir bardak. Cameron'un isteği üzerine mütevazi bir bara gitmiştik, etrafta birkaç kişi vardı sadece.
"Anlaşmayı o imzaladığına göre o ödeyecek," dedi Cameron.
Bu hepimizi güldürmüştü.Havadan sudan konuşmaya devam ediyorduk, aklımıza ne eserse...
Gecenin ilerleyen saatlerinde Cameron iyice sarhoş olmuştu, hesabı ödedim ve Camila ile onu dışarı taşıdık."Benim ehliyetim var, arabayı kullanırım," dedi Camila. Başımla onayladım.
"Ben yürümek istiyorum, siz gidin," dedim.
"Emin misin?"
Omuz silktim.
"Belki yalnız kalmak istersiniz,"diyip kıs kıs güldüm.
Camila omzuma vurup,"Pislik," dedi.
Kahkaha atıp yola koyuldum, yaşadığım bir büyüydü galiba. Hala inanamıyordum.
Ben? Shawn Peter Raul Mendes? Bir kayıt şirketiyle anlaşma mı yaptım yani?
Deliceydi. Yerde duran teneke kutulara tekme atıp güldüm.
Keşke aşk hayatımda bu kadar başarılı olsaydı. Sohbet edip, gülecek ya da beraber ağlayacak bir kız arkadaş isterdim.
--
Motel odasına vardığımda günün tüm yorgunluğu omzuma bindi. Tişörtümü çıkarıp hızlı bir duş aldım. Yatağa kendimi bırakıp komodinde duran telefonumu elime aldım. Biraz oyalandıktan sonra uykumun hala gelmemesine çok şaşırmıştım.
Bedenim çok yorgundu ama göz kapaklarım kapanmayı bilmiyordu. Ayağa kalkıp pencereden dışarıyı izlemeye başladım. İşte o an yan odadan kavga sesleri gelmeye başladı. Kulağımı duvara yasladım ve dinlemeye başladım.
"Bana yalan söyleme!"
"Söylemiyorum, bebeğim. Yemin ederim o kızı tanımıyorum."
"Bıktım artık Frank! Kasabadaki tüm kızlar NEDENSE seni tanıyor. Bazen gizli gizli telefonuna bakarken yakalıyorum seni!"
"Ellie...Yemin ederim, böyle bir şey yok!"
"Yalancı!"
"Eh! Yeter be! Ben de bıktım, senin kıskançlık krizlerinden!"
"O zaman defol!"
Bir patırtı ardından sertçe kapanan kapı...
Neden böyle bir adamla birliktesin Ellie? Neden?
Arkadaşlar hiçbir zaman vote sınırı koymadım ama 10 kişinin okuyup bir kişinin vote verdiğini görünce üzülüyorum ve bu bölümlere de yansıyor.
Anlayışınızı bekliyorum 😐😢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Treat You The Best - Shawn Mendes
Hayran KurguBu hikaye 'Treat You Better' klibinden esinlenilmiştir. Shawn, ailesi olmayan bir sokak müzisyenidir. Annesini, babasını ve hatta kardeşi Aaliyah'ı araba kazasında kaybetmiştir. İki yıl önce taşındığı motelde kalan komşusu Ellie'ye aşık olur. Fakat...