Herkes büyük bir alkış kopardı. Frankie bir anda Ellie'yi kendine doğru çekip onu dudaklarından öptü.
Buradan hemen ayrılmak en iyisiydi.
Kalbimin sıkıştığını hissediyordum.Telefonumu çıkardım, Andrew'e gelemeyeceğime dair bir mesaj attıktan sonra Cameron'ı aradım.
"Dostum müsait misiniz? Buluşabilir miyiz?"
"Tabiki de. Sesin hiç iyi gelmiyor, bir sorun mu var?"
"İyiyim. Siz neredesiniz?"
"Cherry Kafede."
"Hemen geliyorum."
Otobüse atlayıp boş bir yere oturdum.
Bugünün en güzel yanı Ellie'nin doğum günü olmasıydı ama bunu çok geç öğrenmiştim. Saat 10 olmuştu ve ben henüz ona bir hediye almamıştım.Tam o anda otobüs çiçekçinin önünde durdu, aklıma bir fikir gelmişti. Biliyordum çok klasikti fakat onun için bir şey yapmak istiyordum.
--
"İşte böyle."
"Takma Shawn. Bu arada o çiçekleri Ellie için mi aldın," diye sordu Camila.
"Dediğim gibi doğum günü olduğunu yeni öğrendim ve aklıma bu geldi."
"Shawn, kızlar çiçeklere bayılır. Bence çok centilmence. Bir de orkide söz konusu ise mükemmel."
Cameron,
"Evet çok pahalılar," dedi.
Bu hepimizi güldürmüştü."Ama benim onun doğum gününü bildiğimi bilmiyor, bir not yazmalıyım. Sizce ne yazmalıyım?"
Cameron,
"İyi ki doğdun Ellie, çok geç öğrendim. Bu çiçekler sana layık değil fakat senin gibi güzeller," dedi.
Camila,
"Vay canına! Çok iyi," dedi.
Gerçekten de öyleydi. Saatime göz attım.
"Çok teşekkürler çocuklar. Sanırım bu konu hakkında biraz daha düşünmeliyim," dedim ayağa kalkarken.
"Sonra görüşürüz."--
Çiçeği kapısının önüne koyacaktım. İlk önce moteldeki odama girip masada duran dolma kalemi elime aldım.
Kelimeler sanki bu anı bekliyormuş gibi kağıda dökülmeye başladı.Sana yalan söylemeyeceğim, onun senin için doğru olmadığını biliyorum. Biliyorum sana ondan daha iyi davranabilirim.
Sadece sana özlediğin sevgiyi vermek istiyorum.
Keşke o gün bugün olsa, sana her şeyi anlatsam.Doğum günün kutlu olsun, Ellie.
Notu çiçeğin içine sıkıştırdım ve hemen kapıyı açıp çiçeği Ellie'nin kapısının önüne koydum.
İyi ki doğdun Ellie, iyi ki doğdun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Treat You The Best - Shawn Mendes
FanfictionBu hikaye 'Treat You Better' klibinden esinlenilmiştir. Shawn, ailesi olmayan bir sokak müzisyenidir. Annesini, babasını ve hatta kardeşi Aaliyah'ı araba kazasında kaybetmiştir. İki yıl önce taşındığı motelde kalan komşusu Ellie'ye aşık olur. Fakat...