ani geliş

126 11 1
                                    

Ellie'yi odasına taşımıştım, o yatağında uyurken ben de yemesi için bir şeyler hazırlamaya başladım. Mutfağa girip yapabildiğim iki şeyi yapmaya başladım.

-

Makarnanın fesleğenli sosunu hazırlarken içeriden bir ses geldi.
Hemen sese doğru yöneldim, ses Ellie'nin ev telefonundan geliyordu.

Sekreter,
"3 adet sesli mesajınız var,"dedi.
Sinyal ötmeye başladı.

"Ellie, çok özür dilerim, aşkım. Lütfen beni dinle. Konuşalım."

Sinyal tekrar öttü.

"Ben baban. Yarın evime gel, konuşmamız gereken çok önemli şeyler var."

"Ellie, ben Greace. Frankie çok pişman, bana olanları anlattı. Onu dinle, seni kırdığını anladı, lütfen Ellie."

Onun Frankie yüzünden ne hale geldiğini görmüştüm, Ellie hak etmediği davranışlara maruz kalıyordu. Düşüncelere dalarken bir yandan da sosla ilgileniyordum.

Sonra dolabın tekinde hazır çorbalardan bulup kaynatmaya başladım.
Tabağı ve meyve suyunu masaya yerleştirdiğimde içeriden gelen takırtıları duydum.

"Ah uyanmışsın. Daha iyi misin?"

"Sanırım. İnanamıyorum, yemek mi yapıyorsun? Sana yardım edeyim."

"Yemek yemediğini söylemiştin, ben de yapayım dedim."

"Çok düşüncelisin, sağol. İyiliklerini ödeyemem."

Ellie makarnayı karıştırıyordu, ben de çorbayı. Çorbaya tuz atmayı unutmuştum. Tuza doğru yönelirken Ellie ile ellerimiz birbirine değdi.

Sonra gözlerimiz kenetlendi.

"İlk sen al."

"Önden bayanlar," diyerek gülümsedim.
Kalbimin hızlı atışlarını duyabiliyordum, ellerim titriyordu.

Ellie,

"Makarna bitti," diyerek sosu ilave etti. Çorba da hazırdı. Masaya geçtik, ben aç olmadığımdan  kendime tabak koymamıştım. Ama onun ısrarıyla yemeye başladım.

Ellie,

"Mmm...nefis. Yemek yapmayı nasıl öğrendin?"

"Yetimhanede mutfakta aşçılara yardım ederdim."

"Gerçekten bu konuda iyisin."

"Teşekkür ederim," dedim utanarak.

"Rica ederim. Shawn biliyor musun ben de kimsesiz sayılırım. Annem öldü ve babamla aramız çok kötü."

Aklıma babasının gönderdiği sesli mesaj geldi.

"Ellie sen uyurken telefonuna 3 sesli mesaj geldi. Biri babandan, konuşmak istiyor. Diğerleri Frank ve Greace diye bir kızdan."

"O adamın bana ilk defa işi düşüyor. Bakalım ne istiyor."

Başımla onayladım.

O sırada kapı çalınmaya başladı şiddetle.

"Ellie, aç şu kapıyı!"

Frankie...

Treat You The Best - Shawn MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin