Dakikarlardır hareketsizce karşımda gördüğüm korkunç manzaraya bakıyordum. Onların burada ne işi vardı? Aklıma gelen tek isimi düşünmemeye çalışıyordum. Bunu yapmış olamaz. Olamazdı değil mi? Yapacak bir nedeni yoktu. Yutkunarak bir adım atıp içeri girdim. Arkamdaki kapı sertçe kapandı. Kendimi konuşmaya zorluyordum ama sanki sesim kaybolmuştu.
"Birşey söyle!" Kulağıma dolan kadife sesinden ilk defa korkmuştum. Sesinde hiç bir duygu yoktu.
"B-ben..' Bu durum karşısında ne diyebilirim ki.?
"Neden?" Evet neden. neden buradalar neden bu haldeler?
"Nedeni çok açık değil mi liam!? Bana yaptıklarının bedelini ödeyecekler" karşımda konuşan benim tanıdığım zayn olamazdı. bu kadar kötü ve acımasız değildi.
"Zayn bu çok saçma. onları dövmen Yada zarar vermen birşeyi değiştirmeyecek." Umursamaz şekilde omuz silkti. Harry'nin yanına gidip çenesindeki yaraya sertçe bastırdı. Harry acı bir çığlık attığında karnına sert bir yumruk yedi. Tanrım bunu durdurmam lazım ama konuşamayacak kadar şoktayım.
"Evet hiç birşey değişmeyecek. Sadece onlara unutamayacakları bir iz bırakacağım. Benim aklımı kaçırmama neden oldular. Bu pislik arkadaş ayağına sevgilimi yoldan çıkardı. Erkek fahişesi!" Louis'e vurmak üzere kaldırdığı elini havada yakaladım. Zayn'le gözlerimiz buluştuğunda bir bana birde tuttuğum eline bakıyordu.
"Söylediklerinde düşündüklerinde haklı olabilirsin ama vazgeç zayn. Bu sen değilsin. Geri çekilip ne yaptığına bak." Tuttuğum elini kendine çekerken gözleri bu defa bana aynı soğuklukla bakıyordu.
"Nasıl böyle söyleyebiliyorsun. Benim ne durumda olduğumu görmedin mi? Bu pisliği nasıl sevdiğimi."
"Herşeyi biliyorum zayn. ama onlara zarar verdiğinde harry sana geri dönmeyecek. Baksana senden nefret ediyor.. Lütfen kabul et. Onların mutlu olmasına izin ver." Başını iki yana salladı. Söylediklerimde haklı olduğumu biliyordu. İnatçılığı yüzünden yaptıklarından vazgeçmiyordu.
"Yıllarca onu sevdim. Hayatımda kimseye göstermediğim yanımı ona gösterdim. Ailem dışında sadece onun yanında ağladım. Benim herşeyde ilk'imdi. Düşündüğün herşeyde.. Ufak kavgalarımız olsada çok kısa sürerdi. Çünkü onun bebek yüzünü üzgün görmeye dayanamazdım. Birgün tomlinson ödev için bize geldiğinde harry değişmeye başladı. Çok şüphelenmiştim ama ona güveniyordum. Beni aldatmayacağına emindim. Bunu üzerine gitmedim ve işte sonuç liam. Benim suçum neydi? Sadece körü körüne aşık olmak mı? Inan bana aşktan nefret ediyorum." Soluksuz anlattığı şeyleri dinlerken gözlerimden akan yaşı durdurmadım. Ona bu kadar aşık olduğunu gerçekte nasıl hissettiğini hiç bilmiyordum. Canı benim düşündüğünden fazla yanmıştı. Ama yinede bu yaptığı şeye son vermeliydi.
"Zayn seni anlıyorum. Gerçekten. Intikam almak istiyorsun ve bence yapmışsın. Onları serbest bırak-' konuşmamı tamamlamama izin vermeden hızla odadan çıktı. Louis acı dolu bir şekilde inleyince yanına gittim. Suratı kan içinde kalmıştı.
"O iyi mi?" Harry'nin cılız sesi kulağıma dolunca ona bakmadan cevap verdim.
"Gördüğünden farklı değil. Buraya nasıl geldiniz?" Harry konuşmadan önce ufak bir öksürük krizine girdi. Nefes almakta zorluk çekiyordu. Ah zayn!
"Biz, balayından döndükten sonra evde iki t-tane iri yarı adam v-vardı. Ne olduğunu soramdan üstümüze atlayıp bizi.. Dövdüler sonra bayılmış olmayız uyandığımızda burada s-sandalyede bağlıydık. Bizi kaçıranın zayn olduğunu öğrenin-' harry sözü açılan kapıyla yarım kaldı. Zayn ve iki iri yarı adam içeri girdi. Adamlar Louis'in iplerini çözüp yere yatırdılar. Biri pantolonunu çıkardı. Korkuyla zayn'e baktığımda ifadesizce adamları izliyordu.
"Zayn neler oluyor?" Zayn sırıtıp bana cevap vermden Harry'nin yanına gidip tek eliyle suratını kavradı.
"Bak kocana styles. Birazdan bu büyük adamlar onun deliğini parçalayacak!" Harry yerinde çırpınıp zayn'e küfür ederken diğer yandan adamlara yapmaması için yalvarıyordu. Tanrım bu olamaz. Bu kadarına izin veremezdim.
"Zayn onlara durmasını söyle!" Söylediğimi duymamazlıktan gelmişti. Hayır bu olmayacak.
"Zayn durdur onları!"
"Sen karışma. Bunu hakettiler!"
"Hayır. Kimse bunu haketmez. Yapamazsın."
"Liam bana karış-' sözünü kesip Louis'in üstündeki adama sıkı bir yumruk attım. Yarı çıplak Louis'nin yanına oturup pantolonunu giydirirken zayn pantolonu elimden aldı.
"Ne yapıyorsun sen?! Sana karışma dedim! Git buradan!"
"Hayır gitmiyorum. Senin tekrar tedavi olman lazım. Buna izin veremem"
"Liam!" Dişlerini sıkarak elini yumruk haline getirdi.
"Madem tecavüz izlemeyi çok istiyorsun o zaman ben gönüllüyüm." Bu sözler ağızımdan çıktıktan sonra pişman oldum. Ne saçmalıyordum ben? Ela gözlerindeki saf öfkeyi gördüğümde birazdan hiç iyi şeyler olmaycaktı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love ıs love 2 // ziamayne
FanfictionKalbi kırık zayn liam'ın bitmek bilmeyen aşkı karşısında ne yapacak? TAMAMLANDI!