Cezan.. Bir ömür benimsin!

2K 86 3
                                    

"Gerçekten çok üzgünüm zayn. sadece gidince..'

"Kendine göre haklı nedenlerin var anlıyorum. Ben sadece senide kaybettim sandım. Sonunda benden bıktığını, artık uğraşmak istemediğini düşündüm. Gittiğinde o kadar çok korktum ki. Artık seni göremeyeceğimi düşündüm fakat yine buradasın benimlesin" Gitmekle büyük bir yanlış yaptığımı biliyordum ama onu bu kadar üzeceğimi düşünmemiştim. Neyse ki hatamın farkına varıp geri dönmüştüm şimdi ise sıcacık bedeni kollarımdayken onu bir daha asla bırakmamayı düşünüyordum.

"Peki benim bir cezam olacak mı? Beni bu kadar kolay mı affediyorsun ?" Başını kaldırıp parlak ela gözlerini koyukahve gözlerime dikip gülümsedi. Dudakları boynuma ufak bir öpücük bırakırken başını tekrar göğsüme yasladı.

"Evet bir cezan var bunu bir ömür çekeceksin!"

"Neymiş o ceza?

"Bir ömür benimlesin. Beni asla bırakmana izin vermiyorum bay payne" kıkırtısını duyunca başının üstüne bir öpücük bıraktım. Hayatımda duyduğum en güzel cezaydı Yada ödül mü demeliyim?

"Imm. Buna itiraz edemem sanırım. Bay malik. Sizin ve kalbinizin bir ömür gönüllü kölesiyim" ıslak dudakları aniden benimkilere buluşunca aşkla onu öptüm. Kalbimin onun yanında bu kadar çok atmasını, beni gülümsetmesini ve daha bir çok şeyi seviyordum. Onu tekrar bırakmaya hiç niyetim yok..

***

"Üzgünüm bay payne artık okulla bir ilişkiniz kalmadı. Bir neden göstermeden sürekli okulu asıyorsunuz ve derslerinizde ciddi bir düşüş var. Sizin gibi parlak bir öğrenciyi kaybettiğimiz için üzgünüz. Fakat okulumuzun bazı prensipleri var üzgünüm.." Müdürün odasından çıktığımda zayn duvara yaslanmış beni bekliyordu. Uzun zamandır okula uğramazsam olacağı buydu ama nedense hiç üzgün hissetmiyorum aksine omuzlarımdan bir yük kalkmış gibi hafif hissediyorum.

"Ne söyledi?" kolumu omzuna atıp çıkışa doğru yürümeye başladım. Meraklı bakışlarını üzerimden çekmemişti.

"Şöyle bakmamam gerektiğini daha ne kadar söyleyeceğim ?" omuz silktiğinde pes edip sesli bir nefes verdim.

"Okulla bir ilişkim kalmadığını söylediler yani, atıldım." ela gözleri şaşkınca büyürken o kadar seksi olmuştu ki.. Etrafa bakıp kimsenin olmadığını görünce onu arkasındaki duvara yaslayıp sertçe dudaklarına yapıştım. Karşılık vermesine fırsat vermden doya doya öptüm. Geri çekildiğimde nefes nefese kalmıştı ve dudakları kıpkırmızı olmuştu.

"Bu ne içindi?"

"İçimden geldi" alt dudağını ısırdığında tam tekrar öpecektim ki, tylerın sesiyle irkildim.

"Demek bu defa liam üstte ha?" Zayn sinirle üzerine yürüyecekken kolunu tutup onu durdum.

"Sevgilim sakin ol" başını sallayıp elimi tuttuğunda şaşırsamda gülümsememe engel olmadım.

"Ne o sert çocuk korktun mu?" zayn sakin olmak için derin nefesler alırken olayın daha fazla büyümesine engel olmak için oradan uzaklaştık. Eğer tutmasaydım bu defa öldürebilirdi.

"Bir daha beni böyle durdurma!"

"Ne yapayım yani? Oturup sevgilimin katil olmasına izin mi vereyim? Bunu asla yapamam. Üstelik bu öfke problemini kontrol altına almalısın bay sinirli sexsi malik" yüzündeki piç sırıtışla ne söylediğimi yeni fark etmiştim. Ahh. Bu ona ilk söylediğim arsız kelimeydi. Yani sexsi çok arsız değil ama bunu sesli bir şekilde ilk söyleyişimdi.

"Şöyle gülmeyi kes. Az önce söylediğimi duymadın!" Attığı kahkaha ile tüm dikkatleri üzerine çektiğinde ona bakan herkesi tek tek yok etmek istedim. Bu seksi varlık benim sizi pislikler!

"Tanrım onlardan sonra nasıl böyle utangaç olabiliyorsun ?"

"Sus lütfen" yanağıma ufak bir öpücük bırakırken yüzünde en güzel gülümsemesi vardı.

"Seninle böyle konuşmayı seviyorum Lee. Kızardığında öyle çok güzel oluyorsun ki..

"Zayn yapma lütfen"

"Tamam tamam sustum... Bence bizim daha önemli bir sorunumuz var bebeğim." Ah evet artık okula gitmediğime göre çalışmam gerekiyordu.

"Çalışmalıyım." Zayn başını sağa sola sallayıp ellerimi tuttu.

"Hayır sevgilim. Çalışmalıyız..

Love ıs love 2 // ziamayneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin