Zayn Venedik'ten döndükten sonra bir plan yapmıştı. Bunu harry ve Louis'e ödecekti. Çektiği acıları çekmeleri için elinden geleni yapacaktı. Onlara yapacağı eziyetleri günlerce düşünmüştü ve kusursuz bir plan yapmıştı. Çok sevimli larry(!) çifti balayından döndükten sonra kötü bir sürprizle karşılaşmıştı. Evlerine döndüklerinde iki iri yarı adam tarafından biraz hırpalandıktan sonra adamlar tarafından bayıltılıp Londra'ya getirilmişlerdi. Üç gündür soğuk bir evde kocası ile rehin alınmıştı harry. Ve onları kaçıranı gördüğünde yaşadığı şokla neredeyse ölebilirdi. Zayn dudaklarındaki sigarayı yere atıp ağzındaki dumanı havaya üfleyip eve girdi. Adamlar zayn'i görünce evin dışına çıktı. Zayn louis ve Harry'nin karşına geldiğinde boş bir sandalyeyi ters çevirip oturmuştu.
"Nasılsın styles?" Harry başını kaldırıp sadistçe sırıtan zayn'e baktı. Başını iki yana sallarken bağlı olan ellerini açmaya çalıştı ama boşuna çabalıyordu.
"B-bizden ne istiyorsun zayn? Neden buradayız?" Zayn sandalyeden kalkıp Harry'nin tam ayaklarının dibinde durdu. Bir zamanlar dokunmaya kıyamadığı kıvırcık saçlara elini sertçe geçirip Harry'nin yüzünü yüzüne yaklaştırdı.
"Nedeni yeterince açık değil mi hazz! bana yaptıklarınızı kolayca unutup hayatıma devam edemezdim. Ikinizde bunu ödeyeceksiniz!" Harry dolan gözlerini Louis'e çevirdiğinde sessizce ağladığını gördü.
"Pekala istediğini yap. Ama lütfen Louis'i bırak. Bir suçu yok." Zayn psikopatca bir kahkaha atıp Harry'nin suratına sert bir tokat atmıştı.
"Kimse gitmeyecek styles bu bedeli ikiniz ödeyeceksiniz!" Zayn Harry'den uzaklaşıp bu defa Louis'in yanına gitti. Harry yerinde kıpırdanıp zayn'e Louis'e dokunmamasın için yalvarıyordu. Louis masum bir şekilde Harry'e baktığında sol yanağına inen sert tokatla ağzına dolan kanı tükürdü.
"Zayn ne olur ona dokunma. Senin derdin benimle lütfen onu bırak lütfen. Lütfen"
"Bunu unutun! Şimdi gidiyorum ama döndüğümde bu hâlinizi arayacaksınız" zayn arkasını dönüp odadan çıktığında Harry'nin sesini duydu.
"Sevgilim ağlama. Dayanmalıyız. Kurtulacağız buradan tamam mı. Hey, bana bak. Seni çok seviyorum." Zayn yumruklarını sıkıp dışarı çıktığında adamlara onları biraz sert şekilde hırpalamasını söyledi özellikle mavi gözlü olana daha sert davranmalarını sıkıca tembih etti. Ellerini cebine yerleştirip evinin yolunu tuttu. Sabah liam gelecekti. Evet onunla yeni bir başlangıç yapacaktı. Ama önce almadı gereken bir intikam vardı. Zayn eve girdiğinde gözyaşları hızla yanaklarından süzülmeye başladı. Hala içinde Harry'e karşı birşeyler olduğu için kedine kızmıştı. Unutmalıydı. Hayatında tamamen liam olmalıydı-ki bu intikamdan sonra herşeyi yoluna sokacaktı. En büyük adımı atıp liam'a yanına taşınmasını söylemişti. Hayatını düzene girmesini çok istiyordu zayn ve bunu en kıs zamanda yapacaktı.
***
"Zayn benden birşeyler saklıyor musun?" Kaşlarını kaldırıp şaşkınca baktı. Bunda şaşıracak ne vardı?
"Liam herşeyimi biliyorsun senden ne saklayabilirim?" Ah. İşte bakışlarını kaçırmıştı. birşeyler olduğunu biliyordum. Ama bunu ondan öğrenmem imkansızdı.
"Bilmem. Her insanın bazı sırları vardır" şansımı zorluyorum biliyorum ama ufak bir ip ucu işime yarayabilirdi.
"Ama benim yok." Umursamazca omuzlarını silkip kolasını içip kalan son dilim pizzasını midesine indirdi.
"Pekala sen öyle diyorsan-'
"Evet öyle diyorum bebeğim." Bana gülümsediğinde içimde kıpırdayıp midemi bulandıran ve karnımın kasılmasına neden olan kelebekleri seviyordum. Ah. Fazla kızsal biliyorum ama hissettiklerim bunlar. Zayn'nin telefonu titrediğinde hızlıca eline alıp gelen mesajı okudu.
"Kimmiş?" telefonu cebine sıkıştırıp koltuktan kalktığında siyah deri ceketini giyip bana cevap vermeden dışarı çıktı. Hayır bu defa peşinden gitmeyeceğim. Döndüğünde neler olduğunu soracaktım. Bir cevap alamayacağımı biliyordum ama deneyecektim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love ıs love 2 // ziamayne
FanfictionKalbi kırık zayn liam'ın bitmek bilmeyen aşkı karşısında ne yapacak? TAMAMLANDI!