Bu yataktan çıkmak istemiyorum. Onunla yüzleşmeye hazır değilim. Evet bunu ikimizde istedik ama o sarhoşu. Bunu engelleyebilirdim ama yapmadım. Çünkü onu seviyordum. Lanet olsun! Kalktığımda herşey daha kötü olacaktı. Zayn'in yanımda kıpırdandığını hissedince gözlerimi hızla kapattım. Nefes alışverişleri normaldi. Yani olay çıkmayacak gibi duruyordu. Sıcak ve hala biraz içki kokan nefesini yüzümde hissedince yutkunmamaya çalıştım.
"Gerçekten yapabilir misin liam ? bunu yapabilir misin?" Neyden bahsediyordu. Neyi yapabilir miyim?
"Ben gerçekten umutsuz bir vakayım. bana gösterdiğin ilgiyi haketmmiyorum. Ama seni yanımda istiyorum. Biliyor musun seninle bir geleceğim olsun isterdim. Ama o kadar çok kırgınım ki, güvenmiyorum." Yataktan kalktıktan sonra odanın kapısını yavaşça kapattı. Hızla gözlerimi açıp doğruldum. Az önce duyduklarım.. Tanrım benimle bir geleceği olsun istiyordu. Yani bizim bir şansımız olabilirdi. İçimde heyecanla yataktan kalkıp dün gece odaya savrulan giysilerimi üzerime geçirip odadan çıktım. Mutfaktan tıkırtılar geliyordu. Adımlarımı oraya çevirdiğimde sadece baksırı olan zayn yutkunmama neden olmuştu.
"B-ben gitsem iyi olac-' bir kaç adımda aramızdaki mesafeyi kapatıp yanıma geldi. Gözleri şuan o kadar farklı bir renge bürünmüştü ki,kesinlikle Ela değildi. Kahverengi ve yeşil karışımı çok farklı bir renkti. Ellerimi tuttuğunda şokla açılan gözlerimle ellerimize baktım. Tanrım elimi tutmuştu!
"Hayır liam. Dün gece gitmeni istemiyorum derken sadece seninle yatmak istediğim için söylemedim. Ben..' duraksayıp başını eğdi. Hadi zayn söyle. Duygularını gizleme söyle bebeğim.
"Sen?" onu cesaretlendirmek için elini hafifçe sıktım. Başını kaldırıp pembe dudaklarını araldı.
"Ben burada kalmanı istiyorum. Yanımda ol. ben iyi olmak istiyorum Lee. Bunu seninle yapacağımı biliyorum. O yüzden burada kal." Sözlerini bitirdiğinde beklentiyle yüzüme baktı. Tanrım ne diyeceğim? Beni istiyordu. Bunu uzun zamandır hayal ediyorum ve şimdi gerçekleşiyordu.
"Tamam. Burada kalacağım." Yüzündeki hafif gülümseme ile bana sarıldığında doğru bir katar verdiğimi anlamıştım. Ama şunu biliyorum. Zayn'le hemen sevgili olamayacağız. Bu şu güven sorunu yüzündendi. Onun güvenini kazanamam herşyden önce gelmeliydi. Kalbini kazanmam lazımdı. Herşeye sıfırdan başlamıştık. Ama buna değerdi. Zayn herşeye değer.
**
"Eğer burada kalmamı istiyorsan bazı şartlarım var zee." kaşlarını kaldırıp beni süzğünde rahatsızca kıpırdandım.
"Şart mı?" Başımı sallayıp onayladım.
"Her gece bara gitmek Yada evde içmek yok. Kısacası alkolü hayatından çıkarmalısın. Ve ailelenle daha çok vakit geçirmelisin." Yanaklarını şişirip başını onaylar şekilde sallayınca keyifle gülümsedim. En azından bana ayak uyduracaktı.
"Sence beni görmek isteyecekler mi? Yani çok kırıcı sözler söyledim yani-'
"Zayn onlar senin ailen. Seni kabul edeceklerinden şüphen ol-' zayn'in telefonu çaldığında susmak zorunda kalmıştım. Ekrana bakmadan açtığında yanımdan uzaklaşıp mutfağa gitti. Içimdeki merak duygusu ile sessizce peşinden gidip konuşmalarını dinledim.
"Hemen gelemem... Hayır bir işim var... Belki gece yarısından sonra." Neyden bahsediyordu bu? Gece yarısı nereye gidecekti. Telefonu kapattığında hızla salona gidip az önceki yerime oturdum. Neler olduğunu öğrenmem gerekiyordu. Aklıma gelen fikirle kalkıp deri ceketimi giyersen zayn gelmişti.
"Nereye gidiyorsun?" Yutkundum. Birşey çaktırmamak için gülümsedim.
"Yanına taşınıyorum ama hiç eşyam yok. Ve bunu aileme anlatmam lazım. Sabah erken gelirim." Söylediklerimi bir süre düşünüp başını salladı ve yanıma gelip sıkıca sarıldı. Ah. Yapma bunu lütfen.
"Beni çok bekletme tamam mı? Gülümseyip yanağından öpüp kapıya yöneldim.
"Merak etme sabah erken geleceğim. Sen uyanmadan"
"Hemen uyuyacağım" ah. Nasılda güzel yalan söylüyordu ? Ne işler çevirdiğini öğreneceğim zayn. İçinden bir ses iyi şeyler olmadığını söylüyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love ıs love 2 // ziamayne
FanficKalbi kırık zayn liam'ın bitmek bilmeyen aşkı karşısında ne yapacak? TAMAMLANDI!